

Η GamingBolt πήρε συνέντευξη από τον Tadas Migauskas σχεδιαστή παιχνιδιών και παραγωγό του Caverns of Mars: Recharged! Ο σχεδιαστής μίλησε για το Xbox Series S και πώς η κονσόλα, κατά τη γνώμη του, θα δυσκολευτεί να χειριστεί τα πιο απαιτητικά παιχνίδια που θα ακολουθήσουν στη γενιά.
Για την ακρίβεια ρωτήθηκε εάν το Xbox Series S θα μπορεί πάντα να προσφέρει το 1440p στα 60 FPS που υποσχέθηκε η Microsoft και τα λόγια του ήταν: “Σύντομη απάντηση, όχι. Εάν πάρουμε την ατελή μέτρηση του FLOPS και συγκρίνουμε το Xbox Series X και το Xbox Series S , έχουμε 3 φορές διαφορά στην υπολογιστική ισχύ της GPU.”
Προσθέτει επίσης ότι πρέπει να ληφθούν υπόψη οι διαφορές στη μνήμη μεταξύ των δύο μοντέλων. Σύμφωνα με τον ίδιο το Xbox Series S είναι πολύ “αδύναμο” για να υποστηρίξει μελλοντικά παιχνίδια που θα απαιτούν υψηλότερη υπολογιστική ικανότητα. Στην ίδια συνέντευξη, ο Migauskas λέει ότι η διαφορά μεταξύ των GPU του PS5 και του Xbox Series X δεν είναι μεγάλη και ότι και οι δύο είναι πολύ ισχυρά κομμάτια υλικού. Ωστόσο, η διαφορά μεταξύ των δύο παιχνιδομηχανών θα φανεί τα επόμενα χρόνια, όταν οι ομάδες θα μάθουν να τις εκμεταλλεύονται σωστά και θα είναι διαθέσιμες νέες τεχνολογίες.
Το Xbox Series S μπορεί να είναι ίσως η λιγότερο ελκυστική επιλογή μακροπρόθεσμα, αλλά σίγουρα παραμένει ένας εξαιρετικός τρόπος πρόσβασης στην τρέχουσα γενιά παιχνιδιών σε σημαντικά χαμηλότερη τιμή από το Xbox Series X και το PS5.