
Τα σχέδια για την επόμενη γενιά του Xbox βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη, καθώς η εταιρεία στοχεύει για άλλη μια φορά στην επιτυχία στη σφαίρα της κονσόλας. Μια σημαντική διαφορά μεταξύ της τρέχουσας γενιάς και της επόμενης θα είναι η πρώτη “δοκιμή” της Microsoft στην αγορά φορητών συσκευών.
Ο Phil Spencer έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι ένα Portable Xbox είναι στα σκαριά και οι νέες αναφορές υποδηλώνουν ότι η Microsoft θα χρησιμοποιήσει το εσωτερικό πρόγραμμα αναβάθμισης (upscale) που βασίζεται σε AI για να αξιοποιήσει στο έπακρο το φορητό της.
Σύμφωνα με τον Tom Warren το Auto Super Resolution της Microsoft πιθανότατα θα χρησιμοποιηθεί στο φορητό Xbox.
“Η Microsoft έχει ήδη τo δικό της Auto Super Resolution. Υποψιάζομαι ότι θα δούμε κάτι παρόμοιο στην πλευρά του Xbox.”
Αυτό το πρόγραμμα αναβάθμισης που βασίζεται σε AI χρησιμοποιήθηκε προηγουμένως στη σειρά Co-Pilot φορητών υπολογιστών που βασίζονται σε Snapdragon X Elite και έχει ήδη δοκιμαστεί σε πολλά παιχνίδια. Η κύρια διαφορά μεταξύ Auto Super Resolution και DLSS ή FSR είναι ότι η εφαρμογή της Microsoft είναι εύκολη στη χρήση σχεδόν με οποιοδήποτε παιχνίδι. Αυτό το καθιστά εγγενώς κατάλληλο για χρήση σε φορητούς υπολογιστής, όπου η αναβάθμιση είναι απαραίτητη για να εξισορροπηθεί η απόδοση και τα γραφικά. Το παρακάτω βίντεο υπογραμμίζει τη δοκιμή αυτής της τεχνολογίας από το Digital Foundry η οποία έδειξε ενθαρρυντικά πρώιμα αποτελέσματα.
Σε αντίθεση με το DLSS, το FSR ή ακόμα και το PSSR, το μοντέλο AI της Microsoft είναι ακόμα πολύ νέο και πιθανότατα θα συνεχίσει να βελτιώνεται μέχρι να είναι έτοιμο το Xbox portable. Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο εδώ είναι ότι όλα τα συστήματα επόμενης γενιάς θα βασίζονται σε κάποια μορφή AI upscaling.
Ως εκ τούτου, το Xbox φαίνεται να φέρνει τη δική του upscale τεχνολογία έτοιμη καθιστώντας πιθανό ότι η επόμενη κονσόλα θα χρησιμοποιεί επίσης Auto Super Resolution όπως και το Portable.