
Ένα από τα θέματα που έθιξε ο Phil Spencer σε μια πρόσφατη συνέντευξη στο Xbox Era ήταν πώς χρησιμοποιούνται τα χρήματα από τα παιχνίδια Xbox που κυκλοφορούν σε άλλες πλατφόρμες. Ο δημοσιογράφος υπενθύμισε αρχικά στον Spencer αυτό που είπε ενώπιον του FTC κατά τη διάρκεια της δίκης για την εξαγορά της Activision Blizzard, ότι η Sony χρησιμοποιούσε το 30% που κέρδιζε από τα παιχνίδια Xbox στο PlayStation για να μειώσει το μερίδιο αγοράς του Xbox. Στη συνέχεια παρουσίασε την άποψη του δημοσιογράφου του Windows Central, Sam Tolbert, σύμφωνα με τον οποίο το υπόλοιπο 70% χρησιμοποιείται για τη χρηματοδότηση πολλών παιχνιδιών Xbox.
«Προφανώς κερδίζουμε περισσότερα χρήματα στη δική μας πλατφόρμα» είπε ο Spencer. «Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους είναι σημαντικό να επενδύσουμε σε αυτό». Ο Spencer συνέχισε εξηγώντας ότι υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που δεν θα εγκαταλείψουν ποτέ τις κονσόλες PlayStation ή Nintendo, είτε λόγω των παιχνιδιών που έχουν αγοράσει είτε επειδή προτιμούν τα χειριστήρια τους είτε λόγω των αποκλειστικών. «Δεν θέλω να το κοιτάξω και να πω: Δεν υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσουμε μια επιχείρηση σε αυτό ή να βρούμε θαυμαστές των franchise μας. Δεν προσπαθώ πια να πάρω τους πάντες στο Xbox. […] Απλώς προσπαθούμε να κάνουμε περισσότερους ανθρώπους να παίζουν και ναι το 70% που κερδίζουμε σε παιχνίδια που πωλούνται σε άλλες πλατφόρμες μας βοηθά να δημιουργήσουμε μεγάλα χαρτοφυλάκια όπως αυτό που παρουσιάσαμε στο Dev Direct και ελπίζουμε ότι αυτό θα ισχύει για το υπόλοιπο της χρονιάς».
Ένας από τους δημοσιογράφους επεσήμανε στη συνέχεια ότι η κοινότητα ανησυχεί ότι το Xbox θα μπορούσε να γίνει η επόμενη Sega, μεταβαίνοντας από κατασκευαστής hardware σε publisher. Ο Spencer είπε ότι σέβεται τους ανθρώπους που έχουν ανησυχίες, γιατί καταλαβαίνει το νόημα: “Έχω μια βιβλιοθήκη παιχνιδιών στο Xbox. Θέλω να βεβαιωθώ ότι μπορώ ακόμα να παίξω αυτά τα παιχνίδια. Θα συνεχίσουν να φτιάχνουν υλικό; Θα μπορούμε ακόμα να παίζουμε παιχνίδια όπως πάντα; Μπορώ ακόμα να αγοράσω παιχνίδια;”
Στη συνέχεια, ο Spencer είπε ότι το Xbox έχει ήδη δείξει μεγάλο σεβασμό για τις βιβλιοθήκες των παικτών, δουλεύοντας πολύ στο backwards compatibillity και δημιουργώντας λειτουργίες όπως το Play Anywhere , το οποίο σας επιτρέπει να αγοράσετε ένα παιχνίδι μία φορά και να το παίξετε σε οποιαδήποτε συμβατή πλατφόρμα.
“Προφανώς πρέπει να διαχειριζόμαστε καλά την επιχείρησή μας, επομένως έχουμε τις δικές μας τιμές και ό,τι κάνουμε, αλλά θέλω να προσφέρω όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές για τα παιχνίδια που έχουμε. Για να βρίσκουν όλο και περισσότερους παίκτες. Γι’ αυτό η αγκαλιά μας με τα Windows και το Cloud μας επέτρεψε να αναπτυχθούμε. Μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες περιοχές μας αυτή τη στιγμή είναι η Ασία και δεν οφείλεται στο ότι πουλάμε περισσότερες κονσόλες στην Ασία, αλλά μέσω του Cloud και του υπολογιστή, βρίσκουμε περισσότερους χρήστες χρόνο με το χρόνο από οπουδήποτε αλλού. Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα είναι το Cloud. Αυτό είναι το πράγμα που αναπτύσσεται με τον ταχύτερο ρυθμό χρόνο με το χρόνο και αυτοί είναι παίκτες σαν αυτόν για τον οποίο λέγατε, όπως αυτός που ρωτήσατε. Δεν θα είχαμε φτάσει ποτέ σε αυτό το άτομο με την κονσόλα μας. Προσπαθούμε λοιπόν να τα βρούμε με τρόπο που να λειτουργεί, και είναι καλύτερο για τον Indiana Jones. Είναι καλύτερο για το Xbox.”