

Ο επικεφαλής του Id@Xbox, Chris Charla, ανακοίνωσε ότι η Microsoft έχει πληρώσει ένα τεράστιο ποσό στους προγραμματιστές τα τελευταία δέκα χρόνια. Η αποκάλυψη έγινε σε μια ανάρτηση στο Xbox Wire με τoν Charla να μιλά για τη δέκατη επέτειο του προγράμματος.
Από την έναρξη του προγράμματος έχουν πληρωθεί συνολικά πάνω από 4 δις δολάρια σε προγραμματιστές για περισσότερα από 3.000 παιχνίδια. Υπάρχουν επίσης άλλα 3.000 υπό ανάπτυξη. Κάποια άλλα ενδιαφέροντα στατιστικά σχετικά με το πρόγραμμα είναι τα εξής:
- Το πρόγραμμα έχει προγραμματιστές σε περισσότερες από 100 χώρες
- Αρχικά ήταν 200 προγραμματιστές τώρα είναι πάνω από 5.000
- 39% καταλαμβάνει το action adventure και είναι το μεγαλύτερο στο πρόγραμμα
Ο Charla ανέφερε ότι πτυχές του προγράμματος όπως το Game Preview και το cross progresion δεν θα ήταν δυνατές χωρίς τη βοήθεια αυτών των προγραμματιστών στο πρόγραμμα. Προκειμένου να βοηθηθούν καλύτερα οι προγραμματιστές, θα μπορούν πλέον να δημοσιεύουν φυσικά αντίγραφα των παιχνιδιών τους μόνο με «ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας».
Ανακοινώθηκαν επίσης βελτιώσεις στο πρόγραμμα Game Pass. Τώρα, η προσθήκη ενός νέου προτύπου στο οποίο θα έχουν πρόσβαση όλοι οι προγραμματιστές θα διευκολύνει την απλή και εύκολη υποβολή του παιχνιδιού τους για εξέταση Game Pass. Δεν υπάρχει αμφιβολία για την επιτυχία του προγράμματος Game Pass και Id@Xbox με αμέτρητους τίτλους και τόσα κερδισμένα βραβεία όπως Cuphead, DeadCells, Inside κ.α.
Με δέκα χρόνια στα βιβλία και πολλά άλλα να έρθουν για το Xbox, είναι συναρπαστικό να βλέπουμε τι μπορεί να έρχεται στο δρόμο. O Charla σχολίασε αυτό το γεγονός λέγοντας:
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συναντιόμαστε προσωπικά με προγραμματιστές, συνεχίζουμε να ακούμε και συνεχίζουμε να σχεδιάζουμε πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις προσφορές μας για ανεξάρτητους προγραμματιστές στο Xbox, είτε μέσω βελτιώσεων ανακάλυψης, ενίσχυσης προώθησης, κοινής χρήσης περισσότερων δεδομένων για να βοηθήσουμε τους προγραμματιστές να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία τους στο Xbox store ή τρόπους που δεν έχουμε καν σκεφτεί ακόμη».