Τόσο καιρό ακούμε για το Skull and Bones που έχει περάσει απο χίλια κύματα! Τώρα μπορούμε να πάρουμε μια ιδέα για την κλίμακα του έργου Skull and Bones σκεπτόμενοι ότι το συνολικό κόστος φαίνεται να έχει ξεπεράσει τα 120 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με ένα διαδικτυακό βιογραφικό από έναν πρώην διευθυντή έργου της Ubisoft Singapore που εργάστηκε στο παιχνίδι μέχρι τον Ιούνιο του 2022.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι η ανάπτυξη δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί είναι εύκολο ότι ο αριθμός έχει ήδη ξεπεραστεί σε μεγάλο βαθμό δεδομένου ότι έχει περάσει ένας χρόνος και το παιχνίδι δεν έχει ακόμη ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας όποτε έχει ακόμα δρόμο μπροστά.
Στην πραγματικότητα, η ανάπτυξη του Skull and Bones συνεχίζεται εδώ και χρόνια: ξεκινώντας γύρω στο 2013 σαν πιθανό expansion του Assassin’s Creed IV: Black Flag αλλά απο τότε το έργο έχει λάβει όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις. Στη συνέχεια, με τη μεταφορά της ανάπτυξης στο γραφείο της Ubisoft στη Σιγκαπούρη, κάποια δημόσια κεφάλαια φαίνεται να έχουν επίσης παρέμβει για τη χρηματοδότηση του έργου, κάτι που στην πραγματικότητα φαίνεται να ανάγκασε τον εκδότη να συνεχίσει να εργάζεται παρά τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπισε.
Φαίνεται ότι υπήρξε τουλάχιστον μία συνολική επανεκκίνηση κατά την ανάπτυξη, γύρω στο 2021 με τις εργασίες να ξεκινούν σχεδόν από την αρχή. Σε αυτό το σημείο, το παιχνίδι φαίνεται να έχει φτάσει σχεδόν σε πλήρη μορφή καθώς θα έχει μια closed beta από τις 25 έως τις 28 Αυγούστου 2023.
Ο αριθμός των 120 εκατομμυρίων δολαρίων προέρχεται από το βιογραφικό ενός πρώην διευθυντή έργου, αλλά θα μπορούσε να είναι μια ανακριβής εκτίμηση. Αυτό είναι ένα σημαντικό ποσό αλλά είναι μικρότερο από το κόστος άλλων έργων όπως το Red Dead Redemption 2 , το Cyberpunk 2077, το GTA V, το Modern Warfare II ή το God of War Ragnarok.