Το Starfield τρέχει στα 30 fps στο Xbox Series X|S όπως είναι πλέον γνωστό, αλλά οι τεχνικοί λόγοι πίσω από μια τέτοια επιλογή είναι ασαφείς για τους περισσότερους. Το Digital Foundry προσπάθησε να εξηγήσει γιατί η Bethesda πήρε αυτή την απόφαση, με βάση τα υλικά που παρουσιάζονται μέχρι τώρα. Πριν από λίγες μέρες ο Phil Spencer μίλησε για μια δημιουργική επιλογή, αλλά αν κρίνουμε από τα βίντεο του παιχνιδιού και την ανάλυση των pixel φαίνεται ότι στην πραγματικότητα δεν υπήρχε περιθώριο για να ενεργήσει διαφορετικά.
Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν από το Digital Foundry, ορισμένες ακολουθίες του παιχνιδιού Starfield δείχνουν μια αποτελεσματική ανάλυση που πέφτει στα 1296p, και είναι σαφές ότι για να αποκτήσετε τα 60 καρέ σε αυτή τη συγκυρία, θα έπρεπε να θυσιαστούν πάρα πολλά ως προς τις λεπτομέρειες.
Φυσικά θα πρέπει να περιμένουμε την 6η Σεπτεμβρίου για να καταλάβουμε πόσο συνεπής θα είναι πραγματικά ο ρυθμός καρέ του Starfield, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το σύμπαν που δημιουργήθηκε από τους προγραμματιστές είναι εντυπωσιακό και οι τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται απαιτούν μεγάλους πόρους για να λειτουργήσουν.
Μιλάμε προφανώς για global illumination τον οποίο διαχειρίζεται δυναμικά το παιχνίδι, και τις λύσεις που υιοθετήθηκαν για την απόδοση αντανακλάσεων στην οθόνη μας. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με το τι μπορεί να κάνει το ray tracing αλλά σε κάθε περίπτωση είναι αποτελεσματικό.
Εν ολίγοις, όπως ήταν αναμενόμενο είναι πάνω από όλα οι αναλογίες του Starfield που καθόρισαν τις τεχνικές επιλογές που έγιναν για την έκδοση κονσόλας του παιχνιδιού και η γενική αίσθηση είναι ότι δεν θα ήταν δυνατό να δημιουργηθεί μια παρόμοια εμπειρία χωρίς τέτοιους συμβιβασμούς .