

Η Rockfish Games αποκάλυψε ότι το Everspace 2 είχε μεγάλη επιτυχία για την εταιρεία, ικανό να πουλήσει περισσότερα από 300.000 αντίτυπα. Όχι μόνο αυτό γιατί εξήγησε επίσης πώς η δημοσίευση στο Game Pass είχε ελάχιστο αντίκτυπο στις πωλήσεις.
Τα νέα προέρχονται από συνέντευξη του Διευθύνοντος Συμβούλου της Rockfish Games, Michael Schade, που παραχωρήθηκε στο περιοδικό Game World Observer. Επίσης μαθαίνουμε ότι μέχρι στιγμής το Everspace 2 έχει αποφέρει περισσότερα από 10 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα στο Steam, ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα αν αναλογιστεί κανείς το μέγεθος της παραγωγής.
Schade: “Το Everspace 2 ήταν ένα πολύ επιτυχημένο έργο για εμάς. Εκτός από τις πωλήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι τώρα, η ομάδα μας είναι πολύ χαρούμενη με την κριτική και εμπορική επιτυχία του παιχνιδιού.”
Στη συνέχεια, ο Schade είπε ότι πριν από την κυκλοφορία στην Early Access το Everspace 2 είχε προστεθεί σε 280.000 λίστες επιθυμιών στο Steam, αριθμός δεκαέξι φορές υψηλότερος από αυτόν του πρώτου κεφαλαίου και πούλησε 250.000 αντίτυπα.
Μία από τις ερωτήσεις της συνέντευξης αφορά απευθείας το θέμα του Game Pass και πόσο έχει επηρεάσει τις πωλήσεις στο Steam. Ωστόσο, ο Schade εξήγησε ότι “η αναμενόμενη πτώση των πωλήσεων που προκλήθηκε από συνδρομητές PC Game Pass ήταν ελάχιστη. Η συμπερίληψη στα γεγονότα Game Pass και ID@ Xbox χρησίμευσε για την προώθηση της κυκλοφορίας του παιχνιδιού σε υπολογιστή, ήταν πραγματικά χρήσιμη!” Εν ολίγοις στην περίπτωση του Everspace 2 όχι μόνο δεν σημειώθηκε απότομη πτώση στις πωλήσεις με τη συμπερίληψη στο Game Pass αλλά η προώθηση που έκανε η Microsoft βοήθησε στο να γίνει πιο γνωστό το παιχνίδι.
Μιλώντας για αριθμούς στο Game Pass, το Everspace 2 έχει συγκεντρώσει 100.000 παίκτες μέχρι στιγμής, όπως φαίνεται από την ίδια συνέντευξη.