

Η Microsoft και η ομάδα του Xbox ετοιμάζονται για περισσότερες διαπραγματεύσεις αυτήν την εβδομάδα σχετικά με τη συνεχιζόμενη προσπάθεια της εταιρείας να εξαγοράσει την Activision Blizzard! Αυτή τη φορά με τη CMA. Πριν από αυτές τις συνομιλίες, το αφεντικό του Xbox, Phil Spencer έδωσε συνέντευξη στη βρετανική εφημερίδα The Times σχετικά με τη συμφωνία.
Στη συνέντευξη, ο Spencer αποκαλύπτει ότι επικοινώνησε με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Sony, Kenichiro Yoshida, σχετικά με την εξαγορά τον Ιανουάριο του 2021 κάτι που προφανώς οδήγησε σε μια «πολύ εγκάρδια» συνομιλία. Ωστόσο, η Sony κατέληξε να αντιταχθεί στην εξαγορά και αρκετές ρυθμιστικές αρχές ανησυχούν επίσης για το πώς θα μπορούσε να βλάψει τη βιομηχανία.
Ο επικεφαλής του Xbox εξακολουθεί να μην μπορεί να κατανοήσει ορισμένες από αυτές τις ανησυχίες:
«Δεν έχω μεγάλους λόγους να… πόσο επιζήμιος είναι κατά κάποιο τρόπο ο καλύτερος ανταγωνισμός στις κονσόλες για τους καταναλωτές».
Στη συνέντευξη, ο Spencer συνεχίζει να επισημαίνει ότι το γεγονός ότι το Xbox, το PlayStation και η Nintendo τα πηγαίνουν καλά στην αγορά των κονσολών με τα δικά τους μοναδικά πλεονεκτήματα και ιδιότητες και δίνει στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές. Αναφέρει επίσης ότι δεν θα ήθελε να δει ένα σενάριο όπως η αγορά smartphone, όπου υπάρχουν «μόνο δύο κατασκευαστές», δηλώνοντας ότι υπάρχουν «τρεις καλοί ανταγωνιστές» στην αγορά κονσολών αυτή τη στιγμή.
Η «στρατηγική γωνία» που περιβάλλει την εξαγορά, σύμφωνα με τον Spencer, είναι η βελτίωση της παρουσίας της Microsoft στα παιχνίδια για κινητά, παρά οτιδήποτε έχει να κάνει με τη συμμετοχή του PlayStation με το Call of Duty. Ένα άλλο πράγμα που τονίζει είναι ότι για πολλές από τις ρυθμιστικές αρχές που συμμετέχουν στην εξαγορά της Activision Blizzard, φαίνεται να είναι η πρώτη φορά που εξετάζουν σωστά τη βιομηχανία τών videogames.
Τελικά όμως, τι θα συμβεί αν η συμφωνία δεν ολοκληρωθεί; Λοιπόν, θα χαρείτε να μάθετε ότι το μέλλον του Xbox δεν εξαρτάται από αυτό, σύμφωνα με τον Phil Spencer . Αναφέρει ότι δεν αποτελεί «πυλώνα» για τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα της μάρκας:
«Το Xbox θα υπάρχει ακόμη και εάν η συμφωνία δεν πραγματοποιηθεί.