

Το στούντιο, αποτελούμενο από 150 προγραμματιστές, υποτίθεται ότι θα ήταν βιτρίνα για την Square Enix και τη Luminous Engine. Τους δόθηκε το καθήκον να δημιουργήσουν το πρώτο παιχνίδι μιας νέας γενιάς ιαπωνικής εταιρείας, που υποτίθεται ότι θα αιχμαλωτίσει τους παίκτες στη μυστηριώδη γη της Athiya. Όμως το παιχνίδι δεν είχε την αναμενόμενη υποδοχή.
Το Forspoken προσγειώθηκε στο 63-64% και η Square Enix έσπευσε να απαντήσει. Η Luminous Productions θα συγχωνευθεί με το κεντρικό στούντιο Square Enix. Από εδώ και πέρα, οι ειδικοί δεν θα δημιουργούν παιχνίδια με τη δική τους επωνυμία, αλλά θα εργάζονται απευθείας για το κύριο τμήμα.
“Η Luminous Productions συνεργάζεται με την Square Enix. Από την 1η Μαΐου, η ταλαντούχα ομάδα μας θα ενταχθεί στην Square Enix για να προσφέρει νέες και καινοτόμες εμπειρίες gaming στους παίκτες σε όλο τον κόσμο. Παραμένουμε απόλυτα συγκεντρωμένοι στο Forspoken. Αυτήν τη στιγμή εργαζόμαστε για το patch που ανακοινώθηκε για να βελτιώσουμε τη συνολική απόδοση του παιχνιδιού (θα κυκλοφορήσει μια ενημέρωση σύντομα) και στο DLC “In Tanta We Trust” το οποίο έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το καλοκαίρι. Ευχαριστώ και πάλι για την υπομονή και την υποστήριξή σας!“
Η συγχώνευση σχετίζεται σαφώς με την αποτυχία του Forspoken καθώς υπήρχαν μεγάλες ελπίδες για την επιτυχία της περιπέτειας, την οποία προώθησε και η Sony. Οι προγραμματιστές διαβεβαιώνουν ότι θα εργαστούν για να βελτιώσουν το προϊόν.