Η Microsoft έχει αρχίσει να δοκιμάζει το νέο της chatbot Xbox με τεχνητή νοημοσύνη με τους Xbox Insiders για να δει πόσο καλά λειτουργεί αυτός ο νέος εικονικός βοηθός. Μετά την επίσημη ανακοίνωση του «Xbox Support Virtual Agent» νωρίτερα φέτος ο αμερικανικός κολοσσός αποφάσισε να δοκιμάσει το νέο chatbot με ένα ευρύτερο κοινό το οποίο δημιουργήθηκε με στόχο να «βοηθήσει τους παίκτες του Xbox να επιλύουν πιο αποτελεσματικά τα ζητήματα που σχετίζονται με την υποστήριξη του παιχνιδιού τους». Εμβαθύνοντας σε περισσότερες λεπτομέρειες, οι Xbox Insiders στις ΗΠΑ μπορούν να δοκιμάσουν το νέο Xbox AI chatbot στη διεύθυνση support.xbox.com με το σύστημα να μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικά με θέματα υποστήριξης κονσόλας Xbox και παιχνιδιών.
Για να είμαστε σαφείς, το νέο Xbox chatbot εμφανίζεται στην οθόνη ως χαρακτήρας AI που κινείται όταν απαντά ή ως μια πολύχρωμη σφαίρα Xbox που αντιδρά στις ερωτήσεις των χρηστών. Οι παίκτες μπορούν στη συνέχεια να του θέτουν ερωτήσεις σχετικά με ολόκληρο το οικοσύστημα Xbox, με τον εικονικό βοηθό να είναι σε θέση να χρησιμοποιεί την AI για να παρέχει τις σωστές ακριβείς και ικανοποιητικές απαντήσεις χωρίς να περιορίζεται σε προκαθορισμένες απαντήσεις. Η Megha Dudani, Senior Product Manager Lead στο Xbox, μοιράστηκε το ακόλουθο σχόλιο:
«Εκτιμούμε τα σχόλια των Xbox Insiders σχετικά με αυτή την εμπειρία προεπισκόπησης και κάθε σχόλιο που λαμβάνουμε θα χρησιμοποιηθεί για τη βελτίωση της υποστήριξης Virtual Agent».