
Μάλιστα, κατά τη διάρκεια αυτού του έπος, αναφέρθηκε ότι το Xbox έχει ρήτρες ισότητας για τα Series S και Series X, πράγμα που ουσιαστικά σήμαινε ότι τα χαρακτηριστικά ενός παιχνιδιού έπρεπε να είναι τα ίδια και στις δύο κονσόλες. Μια εξαίρεση έγινε τελικά για το Baldur’s Gate 3, το οποίο είδε την local split-screen να εγκαταλείψει την έκδοση του Series S κατά την κυκλοφορία. Ωστόσο, μιλώντας σε μια συνέντευξη με τον Destin αυτή την εβδομάδα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft Gaming απέρριψε την ιδέα να αφαιρεθεί εντελώς η ρήτρα ισότητας υποδηλώνοντας ότι το Series S έχει γίνει πιο σημαντική από ποτέ για τους προγραμματιστές λόγω της μεγάλης ποικιλίας συσκευών που είναι διαθέσιμες στο η αγορά αυτή τη στιγμή.
Δείτε τι είχε να πει ο Phil για το θέμα κατά τη διάρκεια της συνομιλίας:
Destin : “Θα σκεφτόσασταν να αφαιρέσετε ή να προσαρμόσετε τις ρήτρες ισότητας του Xbox Series S με το Xbox Series X, τέτοιου είδους απαιτήσεις; Ορισμένοι προγραμματιστές ανέφεραν δυσκολίες βελτιστοποίησης για το Series S. Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για αυτά τα σχέδια;”
Phil Spencer : “Το σκέφτομαι σχεδόν ακριβώς αντίθετα τώρα. Με την άνοδο των φορητών υπολογιστών και ακόμη και την εισαγωγή του Switch 2 μέχρι στιγμής, ως προγραμματιστές χτίζουμε περισσότερες προδιαγραφές συσκευών. Στην πραγματικότητα, νομίζω ότι έχουμε ένα πραγματικό πλεονέκτημα επειδή στοχεύουμε τo Series S εδώ και αρκετό καιρό. Έτσι, όταν βλέπουμε ένα Steam Deck ή ένα ROG Allly ή κάτι τέτοιο, έχουμε αυτήν την έκδοση των παιχνιδιών Series S που είναι πιο προσαρμοσμένη στις προδιαγραφές συσκευών πολλών συσκευών που, ειλικρινά παρουσιάζονται τώρα. Και ειλικρινά, η επεκτασιμότητα των μηχανών γραφικών σήμερα τους επιτρέπει να κλιμακωθούν… Παίζω Indiana Jones στο Series S και φαίνεται υπέροχο , επομένως είναι σίγουρα ικανό να τρέξει παιχνίδια τρέχουσας γενιάς με εξαιρετικό τρόπο , αλλά τα περισσότερα από τα παιχνίδια σας που θα κυκλοφορήσουν θα υποστηρίζουν αυτές τις διαφορετικές συσκευές και το Series S όπου στην πραγματικότητα αντιστοιχεί πολύ καλά στις συσκευές που βλέπουμε να παρουσιάζονται τώρα. Επομένως, νομίζω ότι αυτό είναι ένα πραγματικά σημαντικό σημείο σχεδιασμού για τις ομάδες που θα μελλοντικά – αυτό το είδος μίξης ισχύος/απόδοσης που βλέπετε στο Xbox Series S.”
Προφανώς, υπάρχουν ορισμένοι οπαδοί του Xbox που είναι υπέρ της κατάργησης αυτής της ρήτρας για το Series S αλλά καταλαβαίνουμε επίσης πολύ την άποψη του Phil εδώ – και η κατάσταση των φορητών συσκευών σημαίνει ότι φαίνεται άσκοπο να το αφαιρέσουμε τώρα. Εάν οι προγραμματιστές θέλουν τα παιχνίδια τους να είναι προσβάσιμα σε κονσόλες όπως το Nintendo Switch 2, το Steam Deck, το ASUS ROG Ally και άλλες, θα πρέπει να στοχεύσουν τις προδιαγραφές τoy Series S ούτως ή άλλως (ή κάτι παρόμοιο) οπότε δεν θα ήταν λογικό για το Xbox να αφαιρέσει αυτή την ρήτρα για μια κονσόλα ειδικά όταν σχεδιάζουν να δημιουργήσουν και μια φορητή συσκευή!