Ο βετεράνος της βιομηχανίας παιχνιδιών Josh Sawyer, δημιουργός των Fallout: New Vegas, Icewind Dale, Alpha Protocol και Pentiment, θυμήθηκε την εποχή που αυτός και η Obsidian Entertainment δούλευαν για τη Sega στο role-playing game Aliens που δεν κυκλοφόρησε ποτέ.
Ο Sawyer είπε ότι εργάστηκε στο έργο μεταξύ 2006 και 2009. Εκείνη την εποχή, η Obsidian δεν είχε ακόμη game directors μόνο κάποια κύρια πρόσωπα και επικεφαλής που βρίσκονταν στο ίδιο επίπεδο. Αυτή η “ισότητα” συχνά σταματούσε τις εργασιακές δραστηριότητες, καθώς οι επικεφαλής διαφωνούσαν μεταξύ τους σε διαφορετικές ιδέες και απόψεις.
Εξαιτίας αυτού η ανάπτυξη προχωρούσε με πολύ αργό ρυθμό. Αυτό έγινε ιδιαίτερα αισθητό όταν η ομάδα άρχισε να δημιουργεί playable επίπεδα. Την ίδια στιγμή με το Aliens RPG η Obsidian δούλευε σε ένα άλλο έργο, το Alpha Protocol, και η Sega αποφάσισε τελικά να αφήσει στην άκρη το Aliens.
Ο Sawyer παραδέχτηκε ότι η ομάδα είχε πολλές πολύ ενδιαφέρουσες ιδέες για το Aliens αλλά δεν μπορείς να φτιάξεις ένα παιχνίδι μόνο με ιδέες. Ο προγραμματιστής σημείωσε επίσης ότι το ακυρωμένο έργο είχε κοινές ομοιότητες με το Aliens: Fireteam Elite: μια μικρή ομάδα, μια προβολή τρίτου προσώπου και το gameplay «με έμφαση στην μάχης και τις ενέργειες υποστήριξης».