
Η στρατηγική live service παιχνιδιών του PlayStation δεν έχει αποφέρει καλά αποτελέσματα μέχρι στιγμής, με εξαίρεση το Helldivers 2. Να θυμηθούμε την μέγιστη αποτυχία του Concord, την ακύρωση του The Last of Us multiplayer και τη μείωση του μεγέθους στο Bungie. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι η εταιρεία σκοπεύει να εγκαταλείψει αυτό το τμήμα της αγοράς, τουλάχιστον σύμφωνα με τον Hermen Hulst.
Σε μια συνέντευξη στο ιαπωνικό περιοδικό Famitsu, ο Co CEO της Sony Interactive Entertainment είπε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να εστιάζει τόσο σε single-player όσο και σε live service παιχνίδια στο μέλλον, αναφέροντας το Helldivers 2 ως θετικό παράδειγμα ενός επιτυχημένου παιχνιδιού που το PlayStation όπου τα στούντιο μπορούν να μάθουν από αυτό.
“Η επιχείρηση των βιντεοπαιχνιδιών εξελίσσεται συνεχώς λόγω πολλών παραγόντων, συμπεριλαμβανομένων των τεχνολογικών προόδων, των νέων ειδών και των τρόπων παιχνιδιού”, είπε ο Hulst απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας μετά το κλείσιμο των Firewalk Studios (Concord) και Neon. Koi .” Ωστόσο, ένα πράγμα που παραμένει σταθερό είναι η επιθυμία των ανθρώπων για εξαιρετικές ψυχαγωγικές εμπειρίες και ότι το ενδιαφέρον για τα βιντεοπαιχνίδια συνεχίζει να αυξάνεται. Ωστόσο, αυτό έχει δημιουργήσει επίσης ανταγωνισμό και όπως πολλές άλλες εταιρείες στον κλάδο, έπρεπε να κάνουμε αλλαγές στην επιχείρησή μας για τη δημιουργία μιας πιο βιώσιμης βάσης λειτουργίας. Στο μέλλον θα συνεχίσουμε να επικεντρωνόμαστε στην ανάπτυξη live service παιχνιδιών παράλληλα με τους single player τίτλους που βασίζονται στην αφήγηση που επιθυμούν τα παιχνίδια μας. Μαθαίνουμε πολλά για το πώς να δημιουργούμε live service παιχνίδια υψηλής ποιότητας. Το Helldivers 2 έχει προσελκύσει πολλούς παίκτες χάρη στο περιεχόμενο που κυκλοφόρησε μέσω συνεχών ενημερώσεων και έχει επιτύχει αποτελέσματα που επιβεβαιώνουν τις δυνατότητες των live service τίτλων.”
Ενώ το PlayStation θα παραμείνει κυρίως επικεντρωμένο στις οικιακές κονσόλες, με προσοχή στο cloud gaming και στους υπολογιστές, η εταιρεία έχει επίσης σχέδια να επεκταθεί στην αγορά κινητής τηλεφωνίας. Υπό αυτή την έννοια ο Hulst εξήγησε ότι η Sony βασίζεται σε εξωτερικά στούντιο λαμβάνοντας ως παράδειγμα τη συνεργασία με το NCSOFT και αυτή για το Destiny: Rising with NetEase .
“Όσον αφορά τα παιχνίδια για κινητά, θέλουμε να αναπτύξουμε IP του PlayStation για να μεγιστοποιήσουμε σε συνεργασία με τις κονσόλες” δήλωσε ο Hulst. “Για τον σκοπό αυτό, θα επικεντρωθούμε πρώτα σε συνεργασίες με εξωτερικά στούντιο ανάπτυξης. Τον Νοέμβριο του 2023, ανακοινώσαμε μια στρατηγική συνεργασία με την NCSOFT για συνεργασία στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας. Τον Οκτώβριο του 2024, το Destiny: Rising, ένα παιχνίδι για κινητά βασισμένο στην IP Destiny ανακοινώθηκε όπου αναπτύσσεται και δημοσιεύεται από την NetEase Games.”