

Η Sony κατατάσσει τη Microsoft και τη Nintendo ως κατώτερες όσον αφορά τις καταθέσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και είναι για (τουλάχιστον) πάνω από μια δεκαετία! Ένα πρόσφατα δημοσιευμένο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Sony περιγράφει τις “κονσόλες οικιακής ψυχαγωγίας” της Microsoft και της Nintendo ως “κατώτερες” από τα δικά τους προϊόντα όπως ανακάλυψε το GameRant.
Ο Florian Müller συνέχισε την έρευνά του και ασχολήθηκε εκτενώς με το θέμα. Ανακάλυψε και απέδειξε με πολλές καταχωρήσεις ότι η Sony δυσφημεί τη Microsoft και τη Nintendo ως «κατώτερους κατασκευαστές» κονσολών βιντεοπαιχνιδιών σε διάφορες αιτήσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας για πάνω από μια δεκαετία τώρα.
Δεκάδες παραδείγματα έχουν καταγραφεί από το 2011 αποδεικνύοντας ότι αυτή είναι η μακροχρόνια πρακτική της Sony. Επανειλημμένα, η Sony αναφέρει “άλλους κατασκευαστές, αν και κατώτερους” σε σχέση με ανταγωνιστικές κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών.
Ο Florian Mueller αναφέρει:
«Είναι σύνηθες και θεμιτό να εξηγείται στις αιτήσεις για διπλώματα ευρεσιτεχνίας γιατί η εφεύρεση που αξιώνεται είναι ανώτερη από την τελευταία λέξη της τεχνολογίας (δηλαδή την τεχνολογία που υπήρχε κατά τη στιγμή της αίτησης για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας). Σε αυτό το πλαίσιο, δεν είναι λάθος να συζητηθούν ορισμένα τεχνικά μειονεκτήματα (π.χ. χαμηλότερη ισχύς, υψηλότερη κατανάλωση ενέργειας, υψηλότερες απαιτήσεις μνήμης) ορισμένων προηγούμενων εφευρέσεων.
«Αλλά το να αποκαλούμε τους ανταγωνιστές «κατώτερους» γενικά είναι αβάσιμο, ανόητο, παιδικό και αντιεπαγγελματικό.
«Η Sony είναι προφανώς ο τύπος πελάτη που θέλουν πολλοί δικηγόροι ευρεσιτεχνιών. Εάν μια μικρή εταιρεία απευθυνόταν στους ίδιους δικηγόρους ευρεσιτεχνίας και τους ζητούσε να υποβάλουν προδιαγραφές διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που περιέχουν ένα τόσο τρομερό απόσπασμα, οι περισσότεροι δικηγόροι ευρεσιτεχνιών θα αρνούνταν να αναφέρουν το όνομά τους σε αυτό.
«Αν η Sony θέλει να κάνει συγκριτική διαφήμιση μπορεί να το κάνει αλλού. Οι παίκτες δεν θα βασίσουν τις αποφάσεις αγοράς τους στη διατύπωση που χρησιμοποιεί η Sony στις αιτήσεις για διπλώματα ευρεσιτεχνίας».
[…]«Η λίστα δείχνει ότι η Sony το κάνει αυτό για πάνω από μια δεκαετία. Αυτό δεν έχει να κάνει με την εφευρετική υπερηφάνεια. Είναι απλώς ηλίθιο».