

Η Bethesda Game Studios και πιο συγκεκριμένα η ομάδα της που εδρεύει στο Maryland αναζητά έναν Associate Level Designer εδώ και περίπου μερικές εβδομάδες. Αυτή η νέα θέση είναι ενδιαφέρουσα γιατί μας επιτρέπει να δούμε ότι η ομάδα μπορεί να εργάζεται σε κάποιο multiplayer έργο.
Το άτομο που θα προσληφθεί θα πρέπει να «δημιουργήσει περιεχόμενο για υψηλής ποιότητας open world επίπεδα », να διαχειριστεί κάποιο «περιεχόμενο εντός του παιχνιδιού» και να επεξεργαστεί bugs. Επιπλέον, ο υποψήφιος πρέπει να έχει «εκτενή εξοικείωση με διάφορα open-world παιχνίδια για πολλούς παίκτες». Είναι επίσης απαραίτητο να έχει εμπειρία με το The Elder Scrolls Construction Set ή με το GECK δύο εργαλεία που χρησιμοποιούνται στα The Elder Scrolls και Fallout.
Υπάρχει λοιπόν πιθανότητα αυτή η νέα θέση να είναι απαραίτητη για το The Elder Scrolls Online ή το Fallout 76. Ωστόσο, το πρώτο διαχειρίζεται τα ZeniMax Online Studios ενώ το δεύτερο είναι η παραγωγή των Bethesda Austin, Double Eleven και Spearsoft. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε επίσημα σε τι θα μπορούσε να δουλέψει αλλά είναι πιθανό η Bethesda να θέλει να εισαγάγει μια multiplayer λειτουργία στο Starfield (το οποίο χρησιμοποιεί τις ίδιες τεχνολογίες με το The Elder Scrolls ). Φυσικά, αυτό είναι απλώς εικασίες.