Η κρίση στην αγορά των βιντεοπαιχνιδιών επηρέασε επίσης το Certain Affinity, με μαζικές απολύσεις που αναφέρθηκαν επίσης για το στούντιο που πρόσφατα ασχολήθηκε κυρίως με την υποστήριξη για την ανάπτυξη του Halo και του Call of Duty. Αυτή είναι η πρώτη σημαντική περικοπή προσωπικού για την ομάδα στα 17 χρόνια ιστορίας της, ένα αρνητικό και σημαντικό γεγονός για την ομάδα με έδρα το Τέξας, η οποία μέχρι στιγμής έχει παραμείνει εξαιρετικά δραστήρια και παραγωγική παρά το γεγονός ότι βρίσκεται υπό περιορισμένο έλεγχο. Η ομάδα εργάστηκε κυρίως ως στούντιο υποστήριξης, για να υποστηρίξει την ανάπτυξη έργων που πιστώνονται κυρίως σε άλλες ομάδες, αλλά είναι μια πολύ διαδεδομένη εξειδίκευση στη βιομηχανία videogames και το Certain Affinity είναι κάτι σαν αρχή σε αυτόν τον τομέα.
«Τους τελευταίους 12 μήνες αντιμετωπίσαμε προκλήσεις όπως ποτέ άλλοτε» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής Max Hoberman, «Δεν υπήρξαν εξαιρέσεις σε αυτό. Σήμερα λάβαμε την εξαιρετικά δύσκολη απόφαση να απολύσουμε 25 υπαλλήλους μας στις Ηνωμένες Πολιτείες, μια κίνηση που η ομάδα δεν χρειάστηκε να κάνει ποτέ στο παρελθόν και η οποία έρχεται ως ένα σημαντικό γεγονός για το στούντιο. Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που μας οδήγησαν στην απόφαση να περικόψουμε αυτό το προσωπικό για πρώτη φορά στα 17 χρόνια ιστορίας μας», εξήγησε ο Διευθύνων Σύμβουλος. «Το πιο σημαντικό είναι μια γενική επιβράδυνση του κλάδου ακόμη και στη χρηματοδότηση νέων έργων που θα αναπτυχθούν από κοινού, και η απροθυμία των επενδυτών να χρηματοδοτήσουν εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών. Αυτό έχει καταστήσει εξαιρετικά δύσκολη τη δημιουργία νέων έργων και την ολοκλήρωση νέων εργασιών ».
Ωστόσο, ο Hoberman είπε ότι η ομάδα κάνει ό,τι μπορεί για να βοηθήσει τους απολυμένους υπαλλήλους να βρουν νέες θέσεις εργασίας, καθώς και να τους υποστηρίξει οικονομικά. Πριν από λίγο καιρό, το Certain Affinity ανέφερε ότι εργαζόταν σε ένα δικό του πρωτότυπο first person shooter αλλά δεν υπήρχαν άλλα νέα σχετικά με αυτό.