
Το 2024 ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά για τη βιομηχανία παιχνιδιών και μια πτυχή αυτού είναι επίσης ορατή στην κατάσταση της αγοράς φυσικών εκδόσεων η οποία κυριολεκτικά κατέρρευσε στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά τη διάρκεια του έτους.
Σύμφωνα με στοιχεία της Entertainment Retailers Association και της Nielsen/GfK, της Ινδίας και της GSD, προκύπτει μια μάλλον ανησυχητική εικόνα για την τυπική αγορά λιανικής, η οποία έχει υποχωρήσει κατά περίπου 35% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος το 2024. Οι πωλήσεις φυσικών παιχνιδιών παρήγαγαν 324,4 εκατομμύρια λίρες κατά τη διάρκεια του 2024, πιστοποιώντας μια κατάρρευση αυτού του τμήματος της αγοράς σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και σημειώνοντας -35%.
Τα δεδομένα για την ψηφιακή αγορά είναι καλύτερα, αν και μειώμένη συνολικά για το 2024, αλλά με πολύ πιο εξασθενημένο τρόπο από ότι η φυσική αγορά. Η ψηφιακή αγορά φέρεται να παρήγαγε συνολικά 4,29 δισεκατομμύρια λίρες μειωμένα κατά 1% από το 2023.
Σε ό,τι αφορά τις ψηφιακές αγορές στα PC σημειώθηκε πτώση 5%, ενώ στις κονσόλες σημειώθηκε μείωση 15%. Ωστόσο, αυτά τα αρνητικά μεγέθη αντισταθμίστηκαν από την αύξηση 2,6% των αγορών στην αγορά κινητής τηλεφωνίας και την αύξηση 12% των εσόδων από συνδρομητικές υπηρεσίες, η οποία προφανώς είχε θετική χρονιά.
Το παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο φέτος ήταν το EA Sports FC 25, το οποίο πούλησε 2,9 εκατομμύρια αντίτυπα, το 80% των οποίων ήταν ψηφιακά. Η συνολική κατάσταση της αγοράς, και πιθανώς και η φυσική αγορά, θα πρέπει να βελτιωθεί κατά τη διάρκεια του 2025, χάρη ιδίως στις πιθανές εκδόσεις του GTA 6 και του Nintendo Switch 2.