
Σε συνέντευξή του στην Washington Post, ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Guerrilla Games, Roy Postma, ξεκαθάρισε ότι το στούντιο δεν ενδιαφέρεται να επιστρέψει στη δημιουργία παιχνιδιών με σκοτεινούς και βίαιους κόσμους κάτι που ήταν χαρακτήριζε τη σειρά Killzone .
Μετά το λανσάρισμα του franchise Horizon, το οποίο προσέφερε ένα πιο ζωντανό σύμπαν από το Killzone, το οποίο συνδέθηκε με εικόνες ενός πραγματικού ολοκληρωτικού κόσμου, η ομάδα προτιμά πλέον τη δημιουργία παιχνιδιών σε αυτό το στυλ και θέλει επίσης να δουλέψει με ένα ποικίλο καστ χαρακτήρων.
“Είχαμε κουραστεί [να δουλεύουμε στο Killzone για τόσα πολλά χρόνια. Έπρεπε να ανανεώσουμε την παλέτα. Το Horizon ήταν το εντελώς αντίθετο του Killzone. Νομίζω ότι τα θέματα που θίγει η ιστορία και οι χαρακτήρες είναι κατάλληλα για όλες τις ηλικίες και τους ανθρώπους… όπως το να βρεις μια οικογένεια φίλων και να βρεις τη θέση σου στον κόσμο.”
Επιπλέον, έγινε γνωστό ότι η LEGO, και όχι η Sony, ήταν η πρώτη που είχε την ιδέα της δημιουργίας του LEGO Horizon Adventures. Μετά τη συνεργασία για την κυκλοφορία του σετ με τη Longneck, εκπρόσωποι της εταιρείας προσέγγισαν την Guerrilla Games, προσφέροντας να δημιουργήσουν ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι LEGO, και το στούντιο, προς έκπληξή του, ενθουσιάστηκε με την πρόταση.
Ενώ οι οπαδοί περιμένουν πάνω από μια δεκαετία για μια συνέχεια του Killzone franchise, φαίνεται ξεκάθαρα ότι η Guerrilla δεν θέλει να κάνει κάτι τέτοιο. Έτσι, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι το υποτιθέμενο « Halo Killer», όπως το αποκαλούσαν την εποχή του PlayStation 3 βρίσκεται σε πάυση.