Το Final Fantasy 16 θα προσφέρει Performance mode ώστε να φτάνει τα 60 FPS. Θα είναι η προτιμώμενη λειτουργία για όσους στοχεύουν πάνω απ’ όλα να απολαύσουν τη μάχη. Αυτό το γνωρίζουν καλά και οι προγραμματιστές και για αυτόν ακριβώς τον λόγο έχουν φροντίσει ώστε ο ρυθμός καρέ να είναι όσο το δυνατόν πιο ρευστός κατά τη διάρκεια των μαχών ακόμη και με το κόστος της απώλειας κάποιας απόδοσης σε άλλες καταστάσεις.
Μιλώντας στο GNN και όπως μεταφράστηκε από τον χρήστη του Reddit Kanon14, ο σκηνοθέτης Hiroshi Takai σχολίασε τις ατέλειες απόδοσης που παρατηρήθηκαν στο Final Fantasy 16 και καταγράφηκαν στην Performance mode. Ο Takai εξήγησε ότι παρόλο που ο στόχος είναι τα 60 FPS, το παιχνίδι μπορεί να μην το φτάσει πάντα κατά την διάρκεια της εξερεύνησης ανάλογα με ορισμένες συνθήκες.
Ταυτόχρονα, η ομάδα του Final Fantasy 16 επένδυσε πολύ χρόνο στη βελτιστοποίηση της μάχης, κάτι που τους επέτρεψε να αποκτήσουν καλά γραφικά με σταθερό ρυθμό καρέ. Επιπλέον, είναι πιθανό να έρθουν και τα γνωστά day one patch μετά την κυκλοφορία που θα βελτιώσουν περαιτέρω την κατάσταση. Ειδικά για το τελευταίο η Square Enix έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι δεν θα υπάρχουν ενημερώσεις για λήψη κατά την κυκλοφορία και ότι το Final Fantasy 16 και ότι θα είναι απροβλημάτιστο. Επίσης ο Yoshida είπε ότι οι παίκτες μισούν τα open world που αποδεικνύονται ότι είναι άδεια οπότε το Final Fantasy 16 δεν θα είναι open world.