
Στην πρόσφατη Ημέρα των Επενδυτών της EA, η ενότητα Battlefield έχει αρχίσει να δημιουργεί ενθουσιασμό για το νέο παιχνίδι. Προφανώς, έχουν προτείνει μια νέα αρχή για το Battlefield όπου θέλουν να ακολουθήσουν ένα μοντέλο παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιεί η Activision για το Call OF Duty. Η αναδιάρθρωση, η οποία απαιτούσε την επανένταξη όλων των μελών του διοικητικού συμβουλίου και την ίδρυση πολλών στούντιο, είναι ένα σαφές στοίχημα για το μέλλον για την αναζωογόνηση της σειράς.
Συνοδευόμενη από μια τεράστια ανασκόπηση της ιστορίας του franchise, αυτό συνοψίζει η Rizible σε μια δημοσίευση στο BlueSky. Εκτιμάται ότι το επόμενο παιχνίδι θα είναι σημαντικά διαφορετικό, αφού το 98% των ανθρώπων που δούλεψαν στα προηγούμενα παιχνίδια Battlefield έχουν αποχωρήσει από την EA . Η ιστορία της DICE το στούντιο πίσω από το Battlefield έχει μια ιστορία επιτυχίας και προκλήσεων.
Το DICE εξαγοράστηκε από την EA το 2005 υπό τον Patrick Soderlund, ο οποίος προστάτευε και ευνοούσε το στούντιο για 14 χρόνια. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η DICE κυκλοφόρησε επιτυχίες όπως το Battlefield 2, Bad Company 2, Battlefield 3, Battlefield 4 και Battlefield 1 επιτρέποντάς τους να κρατήσουν την Electronic Arts έξω από την επιχείρησή τους. Αλλά προέκυψαν προβλήματα μετά την αποχώρηση του Πάτρικ Μπαχ το 2016 καθώς ήταν ο τελευταίος υπάλληλος «προ-απόκτησης» που ηγήθηκε της DICE. Ο Oskar Gabrielson ανέλαβε ως GM ενώ το Star Wars Battlefront II ήταν υπό ανάπτυξη. Η αμφιλεγόμενη κυκλοφορία αυτού του παιχνιδιού σηματοδότησε το πρώτο σοβαρό πλήγμα στην αξιοπιστία του Soderlund και της DICE.
Καθώς η DICE ετοιμαζόταν να δουλέψει στο Battlefield V, ο Soderlund ανέλαβε έναν πιο άμεσο ρόλο στην επίβλεψη του παιχνιδιού. Τώρα, με μια νέα ομάδα, η DICE προσπαθεί να ξαναχτίσει την κληρονομιά της και να δημιουργήσει διαφημιστική εκστρατεία για το επόμενο παιχνίδι Battlefield. Η αλλαγή ηγεσίας στην DICE το 2016 σηματοδότησε την έναρξη μιας σειράς προκλήσεων. Ο Patrick Bach, ο οποίος ήταν EP στο Battlefield 3 και στο GM κατά τη διάρκεια του Battlefield 4, έφυγε από εν μέσω φημών για ανάρμοστη συμπεριφορά. Ο Oskar Gabrielson, ιδρυτής της Uprise, ανέλαβε ως GM και αντιμετώπισε την αμφιλεγόμενη κυκλοφορία του Star Wars Battlefront II.
Η διαμάχη του SWBF2 ήταν το πρώτο σοβαρό πλήγμα στην αξιοπιστία του Soderlund και της DICE. Ενώ το DICE δούλευε στο Battlefield V, ο Soderlund ανέλαβε έναν πιο άμεσο ρόλο στην επίβλεψη του παιχνιδιού. Ωστόσο η έλλειψη κρίσιμων πόρων και οδήγησε σε ατελές λανσάρισμα και κακές πωλήσεις. Η αποχώρηση του Soderlund το 2018 άφησε την DICE χωρίς “εσωτερική προστασία”. Η απώλεια ταλέντων και ο μειωμένος προϋπολογισμός επηρέασαν το στούντιο και το Battlefield 2042 απέτυχε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες της EA.
Για να το κάνουν, θα βασίζονταν στο DICE, το Ripple Effect, το Criterion και το Motive , που αποτελούν τον πυρήνα της ομάδας ανάπτυξης του Battlefield. Ο στόχος είναι να κυκλοφορεί ένα νέο παιχνίδι Battlefield κάθε χρόνο, με έμφαση στο καλλυντικό περιεχόμενο που δημιουργεί έσοδα και μια λειτουργία free-to-play παρόμοια με αυτή του Warzone. Η φήμη της μάρκας διακυβεύεται και το επόμενο παιχνίδι Battlefield θα είναι κρίσιμο για το μέλλον του. Η μετατροπή του Battlefield σε παιχνίδι τύπου Call of Duty υπό τους Vince Zampella και Laura Miele οδήγησε στην αποχώρηση πολλών βετεράνων προγραμματιστών του Battlefield.
Η αλήθεια είναι ότι, όπως σε όλα, ο ανταγωνισμός μπορεί να χρησιμεύσει για να τονώσει τους τίτλους και τις εξελίξεις, ώστε να μην μείνει στάσιμο Η αποτυχία των έργων της DICE μπορεί να φαίνεται πολύ συμπωματική, δεδομένου ότι σε αυτόν τον τομέα η συνέχεια φαινόταν να είναι ο απαραίτητος κανόνας για να επιβιώσει. Οι αλλαγές στο σκηνικό, το να βγαίνεις σε διαφορετική βάση ή να χαθείς σε έννοιες που δεν λειτούργησαν, βάραιναν ένα franchise που μνημονεύεται με νοσταλγία. Θα είναι αυτή η αναβίωση του Battlefield;