Κατά τη διάρκεια του PlayStation Showcase αυτής της εβδομάδας παρουσιάστηκε ένας μεγάλος αριθμός ακυκλοφόρητων παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένου του Phantom Blade Zero , ενός μάλλον χορογραφημένου παιχνιδιού δράσης τρίτου προσώπου που δημιουργήθηκε από την S-Game. Μετά την εκδήλωση η ομάδα πραγματοποίησε ένα Q&A στον επίσημο διακομιστή Discord, αποκαλύπτοντας μερικές αρκετά ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για το παιχνίδι, συμπεριλαμβανομένης της εκτιμώμενης διάρκειας, των μηχανισμών του παιχνιδιού και του περιεχομένου του παιχνιδιού.
Το παιχνίδι, όπως γνωρίζουμε ανακοινώθηκε για PS5 και PC, αλλά οι προγραμματιστές ισχυρίζονται ότι «δεν έχουν αποκλειστικότητα σε καμία πλατφόρμα» σημάδι ότι στο μέλλον το παιχνίδι θα μπορούσε κάλλιστα να φτάσει και στο Xbox και γιατί όχι στον διάδοχο του Nintendo Switch.
Η S-Game επιβεβαίωσε ότι αυτό που είδαμε στο τρέιλερ του PlayStation Showcase είναι από όλες τις απόψεις το gameplay του Phantom Blade Zero αλλά διευκρινίζεται ότι όλα γυρίστηκαν με “κινηματογραφικό” τρόπο, δηλαδή πλάνα σχεδιασμένα για να γίνουν οι σκηνές πιο θεαματικές. Αντίθετα, το πραγματικό παιχνίδι θα έχει μια πιο σταθερή κάμερα ανάλογα με το gameplay και οι μάχες θα φαίνονται πιο καθαροί και λιγότερο μπερδεμένοι.
Οι προγραμματιστές μίλησαν επίσης για το σύστημα μάχης, που ονομάζεται “Combo Chain”, πάνω στο οποίο εργάζεται εδώ και 10 χρόνια χάρη στα παιχνίδια που δημοσιεύονται στο κινητό και πιστεύουν ότι προσαρμόζεται καλά και στα χειριστήρια. Στην πράξη, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι «απλώς να πατήσετε δύο κουμπιά για να απελευθερώσετε εξαιρετικά πολύπλοκους και γρήγορους συνδυασμούς» που σύμφωνα με το S-Game θα κάνουν κάθε παίκτη να μοιάζει με επαγγελματία.
Ενώ στα χαρτιά αυτό το σύστημα μπορεί να φαίνεται απλοποιημένο το στούντιο υπόσχεται ότι θα υπάρχει κάποιο βάθος στον τρόπο οργάνωσης των επιθέσεων και άλλων μηχανισμών που σχετίζονται με το χρονοδιάγραμμα (όπως το parry και dodge) που θα απαιτήσουν κάποια ικανότητα.
Όσο για τη διάρκεια του Phantom Blade Zero το στούντιο κάνει λόγο για περίπου 30 – 40 ώρες μόνο για την κύρια ιστορία, η οποία μπορεί να αυξηθεί εκθετικά ολοκληρώνοντας τις πολλές δευτερεύουσες αποστολές στο παιχνίδι. Η ομάδα πρόσθεσε επίσης ότι το παιχνίδι θα διαθέτει έναν μεγάλο κόσμο παιχνιδιών, αλλά “όχι τόσο μεγάλο όσο ένα open world όπου χρειάζεστε ένα άλογο για να φτάσετε από το σημείο Α στο σημείο Β”. Ωστόσο, θα υπάρχουν πολλαπλά μονοπάτια και “μερικά στοιχεία open world”.
Κατά τη διάρκεια του Q&A η S-Game εξήγησε επίσης ότι δεν μπορούσε να υποδείξει μια ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας για το Phantom Blade Zero, αλλά αποκάλυψε ότι η ανάπτυξη του μπήκε σε πλήρη εξέλιξη στις αρχές του 2022! Εν ολίγοις το τελικό αποτέλεσμα θα μπορούσε να απέχει πολύ από την κυκλοφορία του..
Τέλος, μαθαίνουμε ότι το Phantom Blade: Zero είναι η συνέχεια του Phantom Blade: Executioners ενός παιχνιδιού που έρχεται φέτος σε υπολογιστές και κινητά. Δεν είναι απαραίτητο να έχετε παίξει το prequel για να κατανοήσετε την πλοκή αλλά εξακολουθεί να προσφέρει λεπτομέρειες για τους χαρακτήρες και τον κόσμο.