Ο παραγωγός Naoki Yoshida είπε σε συνέντευξή του:
«Ενώ ο Ifrit παλεύει με τον Garuda και ο μεγάλος αγώνας συνεχίζεται, το PS5 φορτώνει την επόμενη σκηνή. Όλα προετοιμάζονται στο παρασκήνιο, ώστε να μπορούμε να μεταβούμε απρόσκοπτα από τη μια σκηνή στην άλλη.»
Ο Fight scene director Ryoto Suzuki πρόσθεσε:
“Αν δεν είχαμε αρκετή μνήμη και τον solid state disc για να έχουμε τη γρήγορη ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων του PlayStation 5 ακόμα θα συνεχίζαμε να το αναπτύσσουμε.”
Από τα λόγια των προγραμματιστών προκύπτει ότι η δυναμική των σκηνών μάχης του Final Fantasy 16 δεν μπορεί να επιτευχθεί σε άλλες συσκευές και επομένως πάρθηκε η απόφαση να είναι αποκλειστικό για την κονσόλα της Sony. Υποτίθεται ότι μόνο αυτή είναι σε θέση να αντιμετωπίσει το πολύπλοκο δυναμικό σύστημα μάχης του παιχνιδιού. Αξίζει να θυμηθούμε ότι ενώ το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει και σε υπολογιστή, ο παραγωγός Naoki Yoshida συνιστά στους παίκτες να επιλέξουν την έκδοση για το PS5.
Φαίνεται ότι οι προγραμματιστές έδωσαν μια ενδιαφέρουσα εξήγηση γιατί το Final Fantasy 16 δεν θα κυκλοφορήσει στο Xbox Series X|S.