
Καθώς η Microsoft είναι όλο και πιο αποφασισμένη να ακολουθήσει μια multi paltform προσέγγιση στον τομέα των παιχνιδιών! Από τότε έχει γίνει πολλή συζήτηση σχετικά με την πιθανή αντίδραση για το Xbox Series X|S και τις μελλοντικές green-cross κονσόλες, οι οποίες χωρίς ή με λίγες αποκλειστικότητες θα μπορούσαν να χάσουν μεγάλο μέρος της ελκυστικότητάς τους. το κοινό. Το θέμα θίχτηκε επίσης σε μια συνέντευξη στο podcast του Gamertag Radio με τον Phil Spencer, το αφεντικό της Microsoft Gaming ο οποίος έδωσε τη γνώμη του για το θέμα. Συγκεκριμένα, ο Parris ρώτησε: “η κοινότητα φοβάται ότι αφού τα παιχνίδια πηγαίνουν σε άλλες πλατφόρμες γιατί να θέλω ακόμα ένα Xbox όταν μπορώ να έχω αυτή την εμπειρία σε άλλη πλατφόρμα;”
Η απάντηση του αφεντικού του Xbox είναι ότι η εταιρεία εξακολουθεί να βλέπει τις κονσόλες ως θεμελιώδες στοιχείο της επιχείρησής της, αλλά ότι στοχεύει στην επιτυχία μέσω των δυνατοτήτων και των πλεονεκτημάτων που μπορεί να προσφέρει το υλικό της και όχι με αποκλειστικά παιχνίδια.
“Θέλω οι άνθρωποι να επιλέγουν το hardware με βάση τα χαρακτηριστικά του και τον τρόπο που ταιριάζει στις επιλογές που θέλουν να κάνουν σχετικά με το πού θέλουν να παίξουν. Θέλουμε το hardware μας να κερδίζει με βάση τις δυνατότητές του. Θέλω να δημιουργήσω μια πλατφόρμα που να εξυπηρετεί δημιουργούς που θέλουν να συναντήσουν ανθρώπους σε κάθε οθόνη. Το hardware μας είναι ο πυρήνας αυτού που είναι το Xbox. Δεν έχω χάσει ότι το “box” είναι στην επωνυμία μας. Από εκεί που κάθομαι βλέπω το hardware ως βασικό μέρος αυτού που κάνουμε, αλλά χωρίς να προσπαθώ να παραγκωνίσω τα παιχνίδια άλλες πλατφόρμες” είπε ο Spencer.
Ο Spencer περιέγραψε ένα μέλλον του Xbox που εξυπηρετεί πολλά σημεία πρόσβασης του hardware. Η Microsoft είναι γνωστό εδώ και καιρό ότι εργάζεται σε ένα φορητό Xbox, το οποίο θα μπορούσε να προσεγγίσει διαφορετικό κοινό από τις οικιακές της κονσόλες.
“Χτίζουμε καινοτόμο hardware με το οποίο οι άνθρωποι θέλουν να παίξουν. Είτε είναι στα χέρια τους, είτε είναι μέσα στις τηλεοράσεις τους. Λατρεύω την ομάδα υλικού μας, πέρασα λίγο χρόνο μαζί τους αυτή την εβδομάδα και τον οδικό χάρτη που έχουν. Μαθαίνουμε πολλά από αυτό, όπως το Steam Deck, το ROG Ally, το Lenovo [Legion Go], και καταλαβαίνουμε τι σημαίνει για το Xbox να βρίσκεται σε αυτές τις πλατφόρμες;. Δεν το έχουμε καταφέρει ακόμα και περνάω πολύ χρόνο με τις ομάδες μας σε αυτό. Θέλω να σημειώσω πρόοδο σε αυτό. Από την LG [τηλεοράσεις] και τη δουλειά που κάνουμε στο cloud. Όλα αυτά μας βοηθά να εξελίξουμε το λογισμικό της πλατφόρμας μας, έτσι ώστε κάποιος να μπορεί να είναι μέλος του Xbox σε οποιαδήποτε οθόνη θέλει να παίξει.”
Το ζήτημα αντιμετωπίστηκε αφού ο Spencer δήλωσε ότι θα δούμε παιχνίδια Xbox σε περισσότερες πλατφόρμες στο μέλλον, επιβεβαιώνοντας το ενδιαφέρον της Microsoft να φέρει τις παραγωγές Xbox Game Studios και στο Nintendo Switch 2.