Σύμφωνα με τις πηγές του δημοσιογράφου Jeff Grubb τα έσοδα που δημιουργήθηκαν από το Hi-Fi Rush ήταν χαμηλότερα από τις προσδοκίες της Microsoft. Το συζήτησε στο τελευταίο επεισόδιο του podcast Game Mess Decides ωστόσο ισχυρίζεται ότι δεν ξέρει ακριβώς γιατί και σε ποιο βαθμό το παιχνίδι της Tango GameWorks ήταν εμπορική αποτυχία, παρά τις εξαιρετικές εντυπώσεις από τους κριτικούς (εδώ είναι η κριτική μας) και από τους gamers. Η Grubb αναφέρει ως πιθανές αιτίες την τιμή του προϋπολογισμού (29,99 ευρώ), την κυκλοφορία τη στιγμή της ανακοίνωσης χωρίς μάρκετινγκ και τη συμπερίληψη στη συνδρομή Game Pass.
“Από ό,τι έχω ακούσει, δεν κατάφερε να βγάλει τα χρήματα που υποτίθεται ότι έβγαζε”, είπε ο Grubb (22:25 λεπτά στο παρακάτω βίντεο). “Είχε καλές κριτικές, οι συζητήσεις γύρω από το παιχνίδι είναι θετικές, οπότε ποιο ήταν το πρόβλημα; Ήταν η τιμή; Ήταν η σκιά; Μήπως επειδή είναι στο Game Pass;
Ο Grubb έκανε μια γενική ομιλία σχετικά με τη σχέση μεταξύ των πωλήσεων βιντεοπαιχνιδιών και της συνδρομής Xbox Game Pass , δηλώνοντας ότι στην πραγματικότητα η υπηρεσία ωθεί ευνόητα πολλούς παίκτες να μην αγοράσουν τα παιχνίδια που περιλαμβάνονται στον κατάλογό της επομένως αυτά δύσκολα θα μπορούσαν να σημειώσουν υψηλές πωλήσεις, εκτός από ορισμένες εξαιρέσεις, όπως το Call of Duty, εάν φυσικά ολοκληρωθεί η εξαγορά της Activision Blizzard από τη Microsoft.
Ο Grubb είπε επίσης ότι η διοίκηση της Microsoft δεν είναι ευχαριστημένη με την κατάσταση του Xbox, χωρίς ωστόσο να προσθέσει περισσότερες λεπτομέρειες για το θέμα. Σε κάθε περίπτωση, διευκρινίζουμε ότι όλες οι παραπάνω πληροφορίες δεν είναι επίσημες επομένως πρέπει να ληφθούν με προσοχή.