

Σύμφωνα με τον Phil Spencer επικεφαλής του τμήματος παιχνιδιών της Microsoft, η χρήση τεχνητής νοημοσύνης στα βιντεοπαιχνίδια θα αποφέρει μεγάλα οφέλη στη βιομηχανία και οι μηχανικοί της εταιρείας που ειδικεύονται στο θέμα συνεργάζονται ήδη στενά με τις ομάδες ανάπτυξης του Xbox.
«Ο συνδυασμός AI και gaming ήταν πάντα εκεί. Και τώρα η ικανότητα AI γίνεται όλο και μεγαλύτερη», είπε ο Spencer σε συνέντευξή του στο XboxOn.
Όπως γνωρίζουμε, η Microsoft έχει υπογράψει συμφωνία 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων με την OpenAI, δημιουργό του ChatGPT. Αυτό είναι ένα σημάδι ότι η εταιρεία πιστεύει πολύ στην τεχνητή νοημοσύνη και στα μελλοντικά οφέλη αυτής της τεχνολογίας. Όσον αφορά τα βιντεοπαιχνίδια, πρόσθεσε ότι η τεχνητή νοημοσύνη έχει εξερευνηθεί σε αυτόν τον τομέα από την εποχή του Πονγκ και ότι κατά συνέπεια θα παίξουν επίσης σημαντικό ρόλο στο μέλλον.
«Η [AI] θα παίξει σημαντικό ρόλο στα videogames. Πάντα έπαιζε. Είμαι ενθουσιασμένος για τη δουλειά που κάνει η ομάδα. Τους δίνει περισσότερη δημιουργική ελευθερία», είπε. «Είτε πρόκειται για προσομοιωμένη φυσική, τρισδιάστατη απόδοση, τεχνολογία ήχου υψηλής τεχνολογίας. Νομίζω ότι όταν δίνεις στους δημιουργούς μας νέα εργαλεία για να παίξουν, το αγκαλιάζουν. Μερικές φορές χρειάζονται μερικά χρόνια για να αποκτήσουν τον ρυθμό του πώς όλα θα μπορούσαν να ταιριάζουν. Οι δημιουργοί μας περνούν τώρα πολύ χρόνο με τους δημιουργούς της AI, σκεπτόμενοι πώς αυτό μπορεί να είναι μια αθροιστική και θετική δύναμη στα παιχνίδια που κατασκευάζουμε».