

Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους το Horizon Zero Dawn άργησε να δημιουργηθεί είναι επειδή η Guerrilla Games δημιούργησε σε μια ολοκαίνουργια μηχανή γραφικών. Γνωστή ως Decima Engine, έχει χρησιμοποιηθεί μόνο σε μερικά παιχνίδια μέχρι στιγμής (που γνωρίζουμε), αλλά τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους. Εκτός από το ντεμπούτο της Aloy και το σίκουελ, Horizon Forbidden West, η Kojima Productions χρησιμοποίησε περίφημα την Decima για να αναπτύξει το Death Stranding και, πιθανώς, το Death Stranding 2.
Ως μέρος μιας αλλαγής διοίκησης στους Guerrilla Games, ο τεχνικός διευθυντής Michiel van der Leeuw ανακοίνωσε ότι θα εργάζεται στην Decima με πλήρη απασχόληση. Σε μια ανάρτηση στο LinkedIn, ο van der Leeuw λέει ότι θα επικεντρωθεί στα “φιλόδοξα μελλοντικά μας σχέδια για τον δική μας Decima engine”. Λέει ότι η ομάδα έχει «δημιουργήσει έναν οδικό χάρτη στούντιο και μια μελλοντική κατεύθυνση για την Decima engine όπου είναι αρκετά φιλόδοξη» που τώρα απαιτεί την πλήρη προσοχή του.
Φυσικά, δεν ξέρουμε πώς μοιάζει αυτή η μελλοντική κατεύθυνση, αλλά μπορούμε να υποθέσουμε ότι περισσότερα PS Studios ενδέχεται να προχωρήσουν στο μέλλον στην Decima . Θα μπορούσε επίσης να διαφεύγει από την ανάπτυξη εργαλείων που επιτρέπουν τη χρήση του κινητήρα για παιχνίδια διαδικτυακών υπηρεσιών, κάτι που είναι προφανώς μια στρατηγική που βρίσκεται στα σκαριά στο PlayStation.
Από εκεί και πέρα, το να φανταστείς πώς θα μπορούσε να βελτιωθεί η μηχανή είναι αρκετά δύσκολο γιατι τα αποτελέσματα είναι ήδη απίστευτα έχοντας δημιουργήσει μερικά από τα πιο εντυπωσιακά τεχνικά open world παιχνίδια μέχρι σήμερα. Αν υποθέσουμε ότι η Guerrilla και τα PS Studios θα προχωρήσουν στην ανάπτυξη μόνο για PS5 στο μέλλον, φαίνεται πιθανό ότι η Decima θα μπορούσε να βρίσκεται στο επίκεντρο ορισμένων από τους καλύτερους τίτλους της κονσόλας μέσα σε λίγα χρόνια.