Με βάση τα όσα αποκάλυψε ο ίδιος ο δημιουργικός διευθυντής Bret Robbins, σε συνέντευξή του στο MinnMax φαίνεται ότι η Sledgehammer Games δούλευε στο Call of Duty: Advanced Warfare 2 πριν ακυρώσει το έργο και προχωρήσει στο σκηνικό του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου. Η Sledgehammer είχε ξεκινήσει την παραγωγή στο Call of Duty: Advanced Warfare 2 επαναλαμβάνοντας έτσι το συγκεκριμένο φουτουριστικό σκηνικό του προηγούμενου κεφαλαίου, αλλά μετά από ένα demo που περιείχε ένα επίπεδο του campaign πάρθηκε η απόφαση να αλλάξει εντελώς η πορεία του και να συνεχιστεί σε αυτή του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου.
Με αυτόν τον τρόπο το Call of Duty: Advanced Warfare 2 μπήκε στο πάγο δίνοντας χώρο για το Call of Duty: WW2 με σαφή αλλαγή ατμόσφαιρας και χαρακτηριστικών. Ο Robbins αποκάλυψε επίσης κάποιο υπόβαθρο σχετικά με αυτό που υποτίθεται ότι θα ήταν τρίτου πρόσωπού Call of Duty που θα διαδραματίζονταν στο Βιετνάμ.
Το τελευταίο έργο υπήρχε εσωτερικά των ομάδων Activision Blizzard το οποίο είχε τον τίτλο “Fog of War” και φαινόταν σαφώς διαφορετικό από ένα κλασικό shooter πρώτου προσώπου. Αυτό δεν οφείλεται μόνο στο τρίτο πρόσωπο αλλά και στη δομή του παιχνιδιού.
Σύμφωνα με τον Robbins το gameplay είχε υβριδικά στοιχεία μεταξύ δράσης και περιπέτειας, τόσο πολύ που θα μπορούσε να θεωρηθεί σχεδόν ένα “Uncharted meets Call of Duty”, απλώς για να δώσει μια ιδέα για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Και πάλι κατασκευάστηκε ένα πρωτότυπο και ένα demo, αλλά το έργο δεν προχώρησε για κάποιο λόγο.