
Η Microsoft κυκλοφόρησε επίσημα Xbox Series X|S bundles αφιερωμένα στο Call of Duty: Black Ops 6 στην Ιαπωνία. Αυτή η κίνηση είναι σίγουρα μεγάλη, καθώς σηματοδοτεί μια καμπή στην εμπορική στρατηγική του Xbox, τερματίζοντας τις συμφωνίες μάρκετινγκ μεταξύ της Sony και της Activision που διαρκούσαν χρόνια. Ως εκ τούτου, ο αμερικανικός κολοσσός αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την πρόσφατη εξαγορά της Activision εκμεταλλευόμενος κατά συνέπεια την αδιαμφισβήτητη εμπορική ισχύ που χαρακτηρίζει το CoD προκειμένου να επιτύχει υψηλότερες πωλήσεις υλικού από το συνηθισμένο.
Όπως είδαμε σε ορισμένα ιαπωνικά μαγαζιά αυτό το πακέτο Xbox με το Call of Duty χαρακτηρίζεται από ανταγωνιστική τιμή που αντιπροσωπεύει μια σαφή προσπάθεια επέκτασης της παρουσίας της κονσόλας σε μια περιοχή όπου ιστορικά κυριαρχούσαν η Sony και η Nintendo.
Το εν λόγω πακέτο περιλαμβάνει Xbox Series X ή Series S μαζί με ένα φυσικό ή ψηφιακό αντίγραφο του Call of Duty: Black Ops 6. Η επίσημη τιμή κυκλοφορίας είναι 69.980 ¥( περίπου 430ευρώ), τοποθετώντας το ως ανταγωνιστική επιλογή στην ιαπωνική αγορά , μια χώρα γνωστή για την ευαισθησία της στο κόστος. Τα πρώτα κομμάτια έχουν ήδη εμφανιστεί στα ράφια των μεγάλων καταστημάτων λιανικής, συνοδευόμενα από διαφημιστική καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η κίνηση αυτή έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή για τη Microsoft, η οποία έχει πλέον απαλλαγεί από τους προηγούμενους “δεσμούς” της Sony με την Activision για την προώθηση του Call of Duty franchise. Η εταιρεία ακολουθεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική που συνδυάζει τις πωλήσεις κονσόλας με την προώθηση Game Pass, δίνοντας στους χρήστες πρόσβαση σε μια τεράστια βιβλιοθήκη παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων τίτλων Activision Blizzard. Οι φιλοδοξίες του Xbox δεν περιορίζονται μόνο στην αύξηση των πωλήσεων του hardware. Στοχεύουν επίσης να αυξήσουν τις συνδρομές Game Pass, χρησιμοποιώντας τη δημοτικότητα του Call of Duty ως μοχλό για να προσελκύσουν νέους παίκτες. Η Microsoft ελπίζει ότι αυτή η αποκλειστική προσφορά μπορεί να βοηθήσει στη σταθεροποίηση της παρουσίας της σε μια αγορά όπου παραδοσιακά ήταν λιγότερο έως καθόλου ανταγωνιστική.
Τώρα με αυτή την κίνηση μένει να δούμε τα αποτελέσματα αυτής της. Η Ιαπωνία, αν και μια βασική αγορά, ήταν ( και είναι) ιστορικά δύσκολη για το Xbox λόγω του ισχυρού ανταγωνισμού από τη Sony και τη Nintendo. Ωστόσο, με την αυξανόμενη δημοτικότητα του gaming σε παγκόσμια κλίμακα και μια πιο επιθετική στρατηγική, η Microsoft μπορεί επιτέλους να βρει τη θέση της σε αυτό το τοπίο. Τα bundles είναι ένα παράδειγμα της επιθυμίας της Microsoft να ενσωματώσει το hardware, το software και τις υπηρεσίες σε μια ενιαία πρόταση δείχνοντας πώς η απόκτηση της Activision Blizzard διαμορφώνει ήδη νέες ευκαιρίες για το brandname του Xbox.
Αυτή η είδηση υποδηλώνει ότι τις επόμενες εβδομάδες ένα παρόμοιο bundle θα μπορούσε να φτάσει και στην Ευρώπη αλλά προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες.