
Σύμφωνα με το BBC, η SEGA εξετάζει το ενδεχόμενο να λανσάρει τη δική της συνδρομητική υπηρεσία, παρόμοια με το Game Pass και το Netflix αφιερωμένη σε videogames σε μια κίνηση που έχει σχεδιαστεί για να επιταχύνει τη μετάβαση του κλάδου στο streaming, καθώς και να δημιουργήσει μια μακροπρόθεσμη ροή εσόδων για την εταιρεία.
Μιλώντας στην αγγλική εφημερίδα σχετικά ήταν ο Shuji Utsumi, πρόεδρος της SEGA με αφορμή την κυκλοφορία της ταινίας Sonic 3, ο οποίος χαρακτήρισε τις συνδρομητικές υπηρεσίες ως «πολύ ενδιαφέρουσες» εξηγώντας στη συνέχεια ότι η εταιρεία «αξιολογεί κάποιες ευκαιρίες. Κάτι σκεφτόμαστε και μιλάμε για κάτι, για το οποίο δεν μπορώ να πω τίποτα αυτή τη στιγμή» ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι κάτι κινείται στα παρασκήνια.
Η κίνηση της SEGA έρχεται σε μια εποχή που η αγορά των βιντεοπαιχνιδιών φαίνεται ήδη κορεσμένη με παρόμοιες υπηρεσίες τόσο πολύ που ορισμένα στελέχη του κλάδου που αμφισβητήθηκαν από το BBC εξέφρασαν καμία μικρή αμφιβολία για την πιθανή νέα προσφορά, αναρωτιούνται εάν οι παίκτες ενδιαφέρονται πραγματικά να εγγραφούν σε άλλη μια συνδρομή μεταξύ Game Pass, PlayStation Plus, Nintendo Switch Online, Ubisoft+, EA Play και όλων των άλλων που υπάρχουν σε αυτό στον τομέα.
Επί του παρόντος, υπάρχουν πολλά παιχνίδια SEGA που περιλαμβάνονται στις συνδρομές βιντεοπαιχνιδιών και, αν κοιτάξετε προσεκτικά, οι πιθανοί συνδρομητές μιας μονόχρωμης υπηρεσίας που συνδέεται με το σπίτι του μπλε σκαντζόχοιρου θα είναι αυτοί που ενδιαφέρονται να παίξουν τους τίτλους της.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι η SEGA έχει στα χέρια της σειρές όπως το Sonic και το Yakuza, δημοφιλείς εκδότες όπως η Atlus και προγραμματιστές όπως η Creative Assembly η προσφορά θα μπορούσε να είναι πιο πλούσια από ό,τι φαίνεται με την πρώτη ματιά. Στη συνέχεια μας κάνει να αναρωτηθούμε εάν το ενδεχόμενο της κυκλοφορίας αυτής της νέας υπηρεσίας είναι ο λόγος αφαίρεσης ορισμένων κλασικών προϊόντων της εταιρείας από τα ψηφιακά καταστήματα.