

Η κατάσταση της Microsoft σχετικά με την εξαγορά της Activision Blizzard στο Ηνωμένο Βασίλειο φαίνεται ότι πάει καλά αλλά η εταιρεία Redmond θεώρησε σκόπιμο να αγοράσει επίσης διαφημιστικό χώρο για να προωθήσει τις προθέσεις της ενώπιον της κοινής γνώμης.
Όπως γνωρίζουμε η τελική απάντηση από την CMA σχετικά με την απόκτηση της Activision θα φτάσει στις 26 Απριλίου, αλλά η αίσθηση είναι είτε κάποιος θεωρεί πως έχουν παει όλα καλά ή ίσως προετοιμάζεται για μια νέα, σκληρή μάχη.
Ο δημοσιογράφος Tom Warren αναφέρει πώς η Microsoft αγόρασε μια ολόκληρη σελίδα σε δύο βρετανικές εφημερίδες για να στείλει μήνυμα για το Call of Duty και πώς η εξαγορά θα φέρει τη σειρά σε 150 εκατομμύρια νέους παίκτες. Δεν είναι μόνο αυτό: η Microsoft μετέδωσε επίσης μια σύντομη διαφήμιση με το ίδιο ακριβώς μήνυμα στις οθόνες του μετρό του Λονδίνου, δείχνοντας διαφορετικούς τύπους συσκευών με το σλόγκαν που θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε μια έκδοση cloud του Call of Duty.