

Σήμερα, η Electronic Arts μέσω του CEO Andrew Wilson ανακοίνωσε ότι θα απολύσει το 6% του εργατικού δυναμικού της, που ισοδυναμεί με εκατοντάδες υπαλλήλους. Στόχος της αναδιάρθρωσης είναι να επικεντρωθούν οι προσπάθειες σε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.
Η τελευταία ετήσια οικονομική έκθεση της EA ανέφερε ένα συνδυασμένο εργατικό δυναμικό 12.900 ατόμων τον Μάρτιο του 2022. Μια περικοπή 6% ισοδυναμεί με περίπου 775 λιγότερους υπαλλήλους.
Σε σημείωμα που απέστειλε στο προσωπικό η Wilson τονίζεται ότι η εταιρεία λειτουργεί από θέση ισχύος και ότι από εδώ και πέρα θα επικεντρωθεί σε μερικές στρατηγικές προτεραιότητες: ανάπτυξη παιχνιδιών με μεγάλες κοινότητες με βάση τις ισχυρότερες πνευματικές της ιδιότητες, αντλώντας από κοινότητες μέσω κοινωνικών και δημιουργικών εργαλείων και να δημιουργήσουν διαδραστικές αφηγηματικές υπερπαραγωγές.
Wilson: «Καθώς εστιάζουμε όλο και περισσότερο την προσοχή μας στο χαρτοφυλάκιο των τίτλων μας, διαχωρίζουμε τους εαυτούς μας από έργα που δεν συμβάλλουν στη στρατηγική μας, αναθεωρώντας την παρουσία μας και αναδιαρθρώνοντας ορισμένες από τις ομάδες μας».
Μιλώντας για τις απολύσεις είπε: “Αυτό είναι το πιο δύσκολο κομμάτι και προσεγγίζουμε τη διαδικασία με τη μέγιστη προσοχή και σεβασμό. Όπου είναι δυνατόν, δίνουμε την ευκαιρία στους συναδέλφους μας να προχωρήσουν σε άλλα έργα. Όπου αυτό δεν είναι δυνατό , παρέχουμε αποζημίωση για την απόλυση και πρόσθετα οφέλη όπως υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης και μετάβαση στην σταδιοδρομία.”
Η Electronic Arts είχε αρχίσει να ενημερώνει τους υπαλλήλους της για τις απολύσεις στις αρχές του τρέχοντος τριμήνου. Οι ειδοποιήσεις απόλυσης θα συνεχιστούν μέχρι την έναρξη του νέου τριμήνου, το οποίο ξεκινά την 1η Απριλίου 2023.
Επίσης δεν είναι η πρώτη εταιρεία που αποφάσισε να απολύσει μεγάλο μέρος του προσωπικού τους τελευταίους μήνες. Πριν από αυτήν έκανε το ίδιο Google, Meta, Microsoft, Amazon / Twitch, ByteDance, Unity, Disney και πολλές άλλες.