

Ο επικεφαλής ανάπτυξης του Redfall Harvey Smith είπε στο Eurogamer ότι η Arkane εργάζεται για να εξαλείψει την ανάγκη συνεχούς σύνδεσης στο διαδίκτυο ακόμα και σε single player mode. Το στούντιο άκουσε κριτική από την κοινότητα του gaming.
“Έχουμε ήδη ξεκινήσει εργασίες για την επίλυση αυτού του προβλήματος στο μέλλον. Πρέπει να εφαρμόσουμε κρυπτογράφηση αποθήκευσης και να κάνουμε μια δέσμη εργασιών στο UI χρήστη. “
Ωστόσο, ο Smith δεν υποσχέθηκε ότι οι προγραμματιστές θα είχαν χρόνο να ολοκληρώσουν τα πάντα μέχρι την κυκλοφορία του παιχνιδιού, που είχε προγραμματιστεί για τις 2 Μαΐου.
Ο Smith εξήγησε επίσης ότι το παιχνίδι πρέπει να είναι συνεχώς συνδεδεμένο στο δίκτυο χωρίς μικροσυναλλαγές για να παρακολουθεί τις ενέργειες των παικτών και να συλλέγει δεδομένα. Για παράδειγμα, εάν οι παίκτες πέφτουν πολύ συχνά από τις σκάλες σε μια συγκεκριμένη περιοχή, οι προγραμματιστές το βλέπουν και μπορούν γρήγορα να διορθώσουν το πρόβλημα.
«Υπάρχουν λόγοι για αυτό και δεν είναι ύπουλοι» διαβεβαιώνει ο Smith.