

Σύμφωνα με τα λόγια του Hermen Hulst επικεφαλής των PlayStation Studios 12 live service παιχνίδια για το PS5 βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε ανάπτυξη. Αυτή η λεπτομέρεια αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης για τους μετόχους της Sony με επίκεντρο το οικοσύστημα του PlayStation, όπου μεταξύ άλλων μάθαμε ότι η εταιρεία αυξάνει τις επενδύσεις σε αυτόν τον τομέα και στη δημιουργία νέων IP.
Δεν είναι μυστικό ότι η Sony στοχεύει σταθερά την αγορά των lives services η οποία είναι μια τεράστια πιθανή πηγή εσόδων. Προηγουμένως είχε γίνει λόγος για 10 παιχνίδια που αναπτύσσονται από εσωτερικές και εξωτερικές ομάδες, αλλά προφανώς έχουν προστεθεί νέα στο μεταξύ.
Από αυτή την άποψη υπενθυμίζουμε ότι η Hulst δήλωσε επίσης πρόσφατα ότι στόχος δεν είναι μόνο η δημιουργία αντιγράφων του Fortnite και του Destiny αλλά η εταιρεία στοχεύει στη διαφοροποίηση της προσφοράς gaming προσφέροντας ζωντανά παιχνίδια υπηρεσιών που χαρακτηρίζονται από διαφορετικά είδη, εμπειρίες και επιχειρηματικά μοντέλα.
Στην παρουσίαση των μετόχων μαθαίνουμε επίσης ότι οι επενδύσεις της εταιρείας σε αυτό το θέμα έχουν αυξηθεί δραματικά από το 2019 έως σήμερα και θα συνεχίσουν να αυξάνονται και στο μέλλον. Για παράδειγμα, για το οικονομικό έτος 2025 (1 Απριλίου 2024 – 31 Μαρτίου 2025) θα κατανεμηθεί στο 60% για live service games και το υπόλοιπο 40% για εκείνα που βασίζονται σε παραδοσιακά επιχειρηματικά μοντέλα.
Η Sony σκοπεύει επίσης να αυξήσει τις επενδύσεις για τη δημιουργία νέων IP για να μεγαλώσει και να ανανεώσει το χαρτοφυλάκιο των αποκλειστικών της. Όπως βλέπουμε στο παραπάνω γράφημα, οι επενδύσεις για νέα franchises το 2019 αντιπροσώπευαν μόλις το 20% του συνόλου, ενώ την περασμένη χρήση έφτασαν το 40%.

