Το Redfall είναι ο πρωταγωνιστής μιας πρώτης σύγκρισης βίντεο μεταξύ των εκδόσεων Xbox και PC που έγινε από το ElAnalistaDeBits όπου υπογραμμίζει αρκετά προβλήματα που σχετίζονται ιδιαίτερα με την έκδοση κονσόλας του αμφιλεγόμενου shooter της Arkane Studios.
Στο Xbox Series X η ανάλυση που υιοθετήθηκε είναι εγγενής ανάλυση 2160p, σαφώς στα 30 fps, στο Xbox Series S η ανάλυση 1440p έχει αντικατασταθεί από ένα 1080p. Αυτό ίσως είναι μια ένδειξη του γεγονότος ότι τα 60 fps έχουν αναβληθεί κυρίως για λόγω του κενού απόδοσης μεταξύ των δύο μοντέλων της Microsoft.
Το ElAnalistaDeBits κάνει λόγο για ιδιαίτερα γρήγορη φόρτωση και στα τρία δοκιμασμένα συστήματα, λιγότερο από έξι δευτερόλεπτα για να ξεκινήσει το παιχνίδι αλλά σε στοιχεία κονσόλας όπως σκιές, draw distance, αντανακλάσεις και υφές φαίνεται να απαιτούν επιπλέον δουλειά που ελπίζουμε ότι θα εφαρμοστεί γρήγορα μέσω ενημερώσεων .
Συγκεκριμένα, υπάρχουν προβλήματα με τη φόρτωση των textures, ιδιαίτερα στο Xbox Series S, ενώ όλες οι εκδόσεις υποφέρουν από ένα ελαφρύ stuttering, πλέον μια πτυχή τόσο διαβόητη όσο και διαβόητη για τους τίτλους που εκτελούνται στο Unreal Engine 4.