
Το Bloomberg αναφέρει πως το Halo θα αλλάξει μηχανή γραφικών!

Ο Jason Schreier δημοσιογράφος του Bloomberg διεξήγαγε μια εις βάθος έρευνα για την κατάσταση της 343 Industries. Ανάφερε ωστόσο ότι η ομάδα υφίσταται μια βαθιά αναδιοργάνωση αλλά επιβεβαίωσε φήμες για μια πιθανή αλλαγή μηχανής γραφικών. Όσον αφορά τις απολύσεις που έγιναν πρόσφατα από τη Microsoft υπήρχαν επιπτώσεις αλλά η 343 Industries είχε τις μεγαλύτερες η οποία υπέστη αρκετές απώλείες.Με βάση τα όσα συγκέντρωσε ο Schreier οι απολύσεις τις 343 Industries είναι συνολικά τουλάχιστον 95 άτομα αν και τα νέα προφανώς δεν είναι επίσημα. Η φήμη αναφέρει επίσης ότι η ομάδα θα παραμείνει όντως υπεύθυνη για την προώθηση του Halo αλλά πιθανότατα με νέους μάνατζερ και προγραμματιστές.
Ο επικεφαλής του Xbox Phil Spencer επανέλαβε ότι η ομάδα παραμένει στο Halo! Είναι σαφές ότι υπάρχει μια μεγάλη αναδιοργάνωση σε εξέλιξη η οποία ξεκίνησε ήδη με την αποχώρηση της Bonnie Ross στη συνέχεια ο Joseph Staten και η Kiki Wolfkill όπου επέστρεψε σε άλλα τμήματα του Xbox.
Ωστόσο μια από τις πιο σημαντικές φημολογούμενες αλλαγές θα είναι η μηχανή γραφικών. Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο η ομάδα θα εγκαταλείψει την Slipspace Engine η οποία έχει κατασκευαστεί εδώ και χρόνια από την 343 Industries και βασίζεται το Halo Infinite. Αυτή προέρχεται από ένα παλαιότερο κώδικα (1990-2000) που χρησιμοποιούσε η Bungie! Ενώ παρήγαγε εξαιρετικά αποτελέσματα όσον αφορά την απόδοση και την αίσθηση παιχνιδιού είναι αρκετά δύσκολη να χρησιμοποιηθεί καθώς και λιγότερη διαχειρίσιμη. Αυτά τα ζητήματα έχουν ταλαιπωρήσει το νέο περιεχόμενο που πρόκειται να κυκλοφορήσει και η χρήση της τα έχει καθυστερήσει αρκετά.
Επομένως το Bloomberg επιβεβαιώνει την πιθανή μετάβαση σε Unreal Engine που θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί επίσημα από το νέο multiplayer mode που βρίσκεται υπό ανάπτυξη με την κωδική ονομασία “Tatanka”. Το τελευταίο θα μπορούσε να είναι ένα είδος battle royale.