
Το στούντιο Firesprite της Sony επέστρεψε πρόσφατα στο προσκήνιο των συζητήσεων μετά από μια διαρροή concept art στο διαδίκτυο που ουσιαστικά αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με δύο φιλόδοξα αλλά ακυρωμένα έργα.
Μεταξύ αυτών βρίσκουμε ένα post-apocalyptic live service παιχνίδι και ένα επιστημονικής φαντασίας battle royale, που αναπτύχθηκαν και τα δύο με το Unreal Engine 5. Αυτά τα έργα, που υποσχέθηκαν οπτικές και στυλιστικές καινοτομίες, δεν έφτασαν ποτέ στη φάση κυκλοφορίας, μετά από αποφάσεις της Sony. Οι εικόνες, που κοινοποιήθηκαν στο διαδίκτυο από έναν πρώην καλλιτέχνη του Firesprite (χάρη στο The Game Post), έδειχναν εξαιρετικά λεπτομερή όπλα σχεδιασμένα για ένα post-apocalyptic live service παιχνίδι
Ο πρώτος τίτλος που αναπτύσσονταν μεUnreal Engine 5, είχε στόχο να προσφέρει μια καθηλωτική ατμόσφαιρα μέσω ρεαλιστικών και λεπτομερών σχεδίων. Ωστόσο, το έργο δεν πέρασε το στάδιο ανάπτυξης και ακυρώθηκε από τη Sony, μαζί με άλλα παιχνίδια όπως το νέο Twisted Metal, που ακυρώθηκε σύμφωνα με τον Jason Schreier.
Προχωρώντας στο δεύτερο ακυρωμένο έργο, ήταν συγκεκριμένα ένα επιστημονικής φαντασίας battle royale με στυλιζαρισμένο στυλ τέχνης. Μετά από 18 μήνες ανάπτυξης, το παιχνίδι μεταφέρθηκε σε άλλη ομάδα και η πνευματική ιδιοκτησία πουλήθηκε. Οι στιλιστικές αλλαγές που έγιναν στη συνέχεια σηματοδότησε μια σημαντική απόκλιση από το αρχικό όραμα του Firesprite.
Αυτές οι ακυρώσεις έρχονται εν μέσω εσωτερικής αναταραχής στο Firesprite, το οποίο έχει ήδη δεχτεί πυρά για υποτιθέμενα θέματα διαχείρισης και μια τοξική κουλτούρα εργασίας. Παρά αυτές τις δυσκολίες, η Sony συνεχίζει να εστιάζει στον τομέα των ζωντανών υπηρεσιών, βασιζόμενη σε μελλοντικά έργα όπως το Bungie’s Marathon για να υποστηρίξει τη στρατηγική της σε αυτό το τμήμα της αγοράς.