
Το Nintendo Switch 2 φαίνεται πλέον έτοιμο να περιλαμβάνει υποστήριξη για την τεχνολογία DLSS (Deep Learning Super Sampling) της NVIDIA. Ο Richard Leadbetter του DF είπε στη συνέχεια ότι η “καρδιά” του Switch 2 θα είναι ένα προσαρμοσμένο chipset βασισμένο στην Ampere αρχιτεκτονική παρόμοιο με αυτό των καρτών γραφικών της σειράς RTX 30 της NVIDIA. Κατά συνέπεια αυτή η επιλογή θα επιτρέψει στη Nintendo να επωφεληθεί από προηγμένες δυνατότητες αναβάθμισης. Σύμφωνα με την αγγλική ομάδα το Nintendo Switch 2 δεν θα υποστηρίζει το Frame Generation ένα χαρακτηριστικό του DLSS 3 που υπάρχει στα πιο πρόσφατα μοντέλα υπολογιστών, αλλά παρά την απουσία θα πρέπει να προσφέρει εξαιρετική απόδοση όσον αφορά την ανάλυση και τη ρευστότητα.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις του DF το Switch 2 θα μπορεί να τρέχει παιχνίδια αναβαθμισμένα σε 1440p στα 60 fps, καθιστώντας το ένα σημαντικό άλμα ποιότητας σε σύγκριση με την τρέχουσα γενιά. Ωστόσο, η επίτευξη 4K (2160p) θα μπορούσε να είναι πιο δύσκολη τεχνικά, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμούς μιας υβριδικής κονσόλας, και κατά συνέπεια και φορητή, δεδομένης της απόλυτης σημασίας του συνδυασμού ισχύος και κατανάλωσης. Ωστόσο, σύμφωνα με το Digital Foundry, το DLSS δεν θα είναι η μόνη βελτίωση που προσφέρεται από το Nintendo Switch 2, καθώς το chipset της κονσόλας αναμένεται επίσης να ενσωματώνει δυνατότητες ray tracing ανοίγοντας το δρόμο για προηγμένα οπτικά εφέ που θα εμπλουτίσουν περαιτέρω την εμπειρία παιχνιδιού των θαυμαστών.
Ο Leadbetter πρόσθεσε ότι ανυπομονεί για την επίσημη παρουσίαση του Switch 2 από τη Nintendo, καθώς η ιαπωνική εταιρεία θα μοιραστεί όλες τις πληροφορίες για τη νέα κονσόλα με την ευκαιρία αυτή, αποκαλύπτοντας πώς σκοπεύει να εξισορροπήσει τις τεχνικές δυνατότητες με την προσβασιμότητα και τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, που είναι ζωτικής σημασίας στοιχεία για την επιτυχία της νέας κονσόλας.