
Σε μια συνέντευξη με την GamesRadar+, ο Mat Piscatella, εκτελεστικός διευθυντής gaming στην Circana (πλατφόρμα αναλύσεων) συζήτησε για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του Xbox, πιστεύοντας ότι η τύχη της εταιρείας πρόκειται να αλλάξει εν μέρει λόγω των ισχυρών πωλήσεων του PlayStation.
“Αν κοιτάξετε τι συμβαίνει τώρα στις πωλήσεις, για παράδειγμα το διάγραμμα πωλήσεων του PlayStation, θα δείτε πολλά παιχνίδια της Microsoft . Αφού μπορούν να διευρύνουν την ελκυστικότητα των προϊόντων και των IP τους σε άλλες πλατφόρμες γιατί να μην το κάνουν; ”
Για το Piscatella, το κλειδί για το μέλλον του Xbox είναι να αγκαλιάσει άλλες πλατφόρμες αντί να ανταγωνίζεται μαζί τους, και να διασφαλίσει ότι ακόμη και αν οι πωλήσεις κονσόλας υποχωρήσουν όπως τα τελευταία χρόνια, μπορούν να το αναπληρώσουν με τις πωλήσεις των παιχνιδιών τους.
“Κοιτάμε το μέλλον και μερικά από τα πράγματα για τα οποία έχουν μιλήσει: Η επέκταση της εμβέλειας της επωνυμίας του Xbox πέρα από την κονσόλα Xbox είναι μια βασική πρωτοβουλία και το κάνουν αυτό να συμβεί” εξηγεί. “Κοιτάτε τις αναφορές κερδών τους και πιστεύετε, εντάξει, αυτό φαίνεται πολύ καλό, παρόλο που αναγνωρίζουν ότι οι πωλήσεις κονσόλας δεν πάνε καλά. Αν το δεις έτσι, το μέλλον είναι πραγματικά πολύ λαμπρό παρόλο που περνάει δύσκολα χρόνια”.
Ο Piscatella εξηγεί επίσης ότι το Game Pass δεν έχει μεγάλη ανάπτυξη εδώ και καιρό, επομένως η υπηρεσία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί περισσότερο ως εργαλείο μάρκετινγκ, για να κάνει ορατά τα βιντεοπαιχνίδια της Microsoft και να ενθαρρύνει τους χρήστες σε άλλες πλατφόρμες να τα αγοράσουν στην πλατφόρμα της. Ο αναλυτής θεωρεί το Game Pass σημαντικό μέρος του Xbox brandname αλλά πιστεύει ότι η μετάβαση mε μια συνδυαστική προσέγγιση είναι καλύτερη. Η Microsoft, σύμφωνα με τον ίδιο, δεν πρέπει να επικεντρωθεί αποκλειστικά στο Game Pass μόνο, αλλά να βασίζεται και στις παραδοσιακές πωλήσεις μεταξύ πλατφορμών.