
Το DOOM (2016) και η συνέχειά του DOOM Eternal είναι παιχνίδια που επικεντρώνονται κυρίως σε single player, αλλά υπήρχε και το multiplayer κομμάτι που σίγουρα ορισμένοι παίκτες το απόλαυσαν. Στην περίπτωση του DOOM The Dark Ages ωστόσο, η ομάδα αποφάσισε να μην συμπεριλάβει μια τέτοια λειτουργία και να επικεντρωθεί μόνο στο single player κομμάτι. Σε μια συνεδρία Q&A, ο εκτελεστικός παραγωγός Marty Stratton εξήγησε τους λόγους πίσω από αυτή την επιλογή.
“Πήραμε αυτή την απόφαση νωρίς. Θέλαμε να είμαστε ελεύθεροι να κάνουμε πράγματα όπως τα Atlan mechs και οι δράκοι. Είναι και τα δύο σχεδόν mini games μέσα στο παιχνίδι. Γνωρίζουμε ότι το campaign μας είναι πολλοί που θέλουν να παίξουν στα σύγχρονα παιχνίδια DOOM, οπότε εμείς αποφασίσαμε να βάλουμε όλες μας τις δυνάμεις σε αυτό και να φτιάξουμε το μεγαλύτερο και καλύτερο παιχνίδι DOOM που έχουμε κάνει ποτέ” είπε ο Straton.
Σε μια ξεχωριστή περίσταση, ο Hugo Martin – ο διευθυντής του DOOM The Dark Ages – επιβεβαίωσε το θέμα δηλώνοντας ότι η μη επένδυση πόρων σε multiplayer επέτρεψε στην εταιρεία να δημιουργήσει ένα καλύτερο στοιχείο για έναν παίκτη.
“Όσο για το γιατί μπορέσαμε να βάλουμε τους δράκους και τα Atlan mechs, εννοώ αυτά είναι πράγματα που θέλαμε να βάλουμε σε πολλά παιχνίδια αλλά δεν τα καταφέραμε γιατί είχαμε το multiplayer κομμάτι (το οποίο αγαπήσαμε) αλλά πραγματικά, το σωστό ήταν να εστιάσουμε στο campaign για single player και να βελτιώσουμε την εμπειρία για τους παίκτες.”