Το Day One Patch του Dead Space Remake για το PS5 έφερε bugs στα γραφικά!
Ένα περίεργο bug στα γραφικών φέρεται να υπάρχει στην PS5 έκδοση του Dead Space Remake μετά την πρώτο patch. Πολλοί παίκτες στο Reddit αναφέρουν ότι το παιχνίδι έχει μετατραπεί σε ένα χάος με pixel με απίστευτα χαμηλή ανάλυση ανεξαρτήτως εαν επιλέγουν τη λειτουργία ανάλυσης ή τη λειτουργία απόδοσης. Ας ελπίσουμε ότι η Electronic Arts και η Motive θα λύσουν αυτό το ζήτημα άμεσα.
Ένα στιγμιότυπο οθόνης με αυτό το bug ( επίτηδες έχει υψηλή φωτεινότητα για να τονιστεί το πρόβλημα) δημοσιεύτηκε στο Dead Space Reddit. Δείχνει το περιβάλλον που είναι ένα “χάος” καθώς και το αναδυόμενο μενού που είναι κάπως θολό. Αρκετοί παίκτες έχουν σχολιάσει στο νήμα, δηλώνοντας ότι αντιμετωπίζουν το ίδιο σφάλμα.
Σύμφωνα με ορισμένους χρήστες που είχαν την ευκαιρία να παίξουν το παιχνίδι χθες χρησιμοποιώντας ένα φυσικό αντίγραφο, λένε ότι τα γραφικά ήταν καλά πριν από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου patch. Συγκεκριμένα, το patch 1.000.002 φαίνεται να είναι ο ένοχος. Ένας χρήστης θεωρεί ότι το πρόβλημα προέρχεται από ένα σφάλμα που περιλαμβάνει το VSR ή το Virtual Super Resolution, το οποίο επιτρέπει στα παιχνίδια να αποδίδονται σε υψηλότερες αναλύσεις και στη συνέχεια να τα μειώνει σε χαμηλότερη εγγενή ανάλυση οθόνης.
Δεν είναι σαφές αυτή τη στιγμή εάν αυτό το σφάλμα, το οποίο φαίνεται να επηρεάζει μόνο ορισμένους παίκτες PS5, οφείλεται στο παιχνίδι ή ίσως σε συγκεκριμένες τηλεοράσεις ή οθόνες. Άλλοι χρήστες έχουν σημειώσει προβλήματα με τον φωτισμό στο παιχνίδι και ένα άλλο νήμα λέει ότι αντιμετωπίζουν μαύρη οθόνη μετά την αποδοχή των όρων και των συμφωνιών.