Σε μια νέα συνέντευξη στον The Guardian, ο Shuhei Yoshida του PlayStation μίλησε για τη σημασία της δημιουργικής διαφορετικότητας στα παιχνίδια. Ο 59χρονος Ιάπωνας βετεράνος εξακολουθεί να λέει ότι «η βιομηχανία παιχνιδιών δεν θα σταματήσει ποτέ να είναι ένα μέρος διασκέδασης».
Σε όλη τη διάρκεια της συνέντευξης, ο Yoshida τείνει να υπερασπίζεται τη δημιουργικότητα των παιχνιδιών της Sony. Στο τέλος, αναφέρεται στο μέλλον του gaming γενικότερα: «Η βιομηχανία συνεχίζει να αναπτύσσεται και να μεγαλώνει και ελπίζω να συνεχίσει να υποστηρίζει και να επιδιώκει δημιουργικές ιδέες και ανθρώπους που προσπαθούν να εργαστούν σε νέα πράγματα».
Αλλά τι πιστεύει ο Yoshida για την ευρύτερη βιομηχανία και την προσέγγιση των μεγάλων εκδοτών; Δεν μπαίνει σε πολλές λεπτομέρειες, αλλά αυτό το τελευταίο απόσπασμα συνοψίζει τα πράγματα αρκετά καλά: «Δεν θέλετε να βλέπετε τα 10 κορυφαία παιχνίδια κάθε χρόνο να είναι σχεδόν ίδια, κάθε παιχνίδι να μετατρέπεται σε παιχνίδια υπηρεσιών… να είναι λίγο βαρετό, το λιγότερο».
Φυσικά, αυτό θα μπορούσε να έμοιαζε με επίθεση για το Call of Duty, η οποία θα μπορούσε να καταλήξει στα χέρια της Microsoft εάν ολοκληρωθεί η εξαγορά. Ωστόσο, ο Yoshida φαίνεται να έχει ξεχάσει ότι η Sony αγόρασε το Bungie (Destiny) και ότι θα διαχειριστεί αρκετά στούντιο ώστε να έχει τα δικά της παιχνίδια ως υπηρεσία.