
Το πρώην στέλεχος της Sony, Shuhei Yoshida ζήτησε “συγγνώμη” που έκανε “λάθος” για το PS VR2 αλλά περιέγραψε τη δουλειά του για το αρχικό headshet ως “την πιο διασκεδαστική που είχα ποτέ”.
Ο Yoshida έδωσε στο Kinda Funny Gamescast μια δίωρη συνέντευξη, την πρώτη του μετά την αποχώρησή του από τη Sony. Στο τέλος της συνέντευξης, ο οικοδεσπότης Γκρεγκ Μίλερ έκανε μια ευθεία ερώτηση στον Yoshida: “Τι συνέβη με το PS VR2, Shu;”.
Ο Yoshida εξηγεί ότι ήταν πολύ διασκεδαστικό για εκείνον να δουλέψει στο PS VR και ότι η ιδέα προέκυψε επίσης χάρη στην Santa Monica. Η ομάδα δημιούργησε ένα είδος VR headset, στην εποχή του PS3 και ο Yoshida εντυπωσιάστηκε από αυτό. Ως εκ τούτου, σκέφτηκε ότι με τη γενιά του PS4 θα ήταν δυνατό να δημιουργηθεί ένα πραγματικό VR προϊόν. Στη συνέχεια ανακοίνωσε το έργο στο GDC και δήλωσε ότι το PS VR ήταν σαν το PlayStation 1! Η Sony θα ξεκινούσε από το μηδέν.
Ωστόσο, ο Yoshida προσθέτει: “Συγγνώμη, έκανα λάθος: το PS VR2 δεν έγινε PS2” που σημαίνει ότι το νέο headset δεν έκανε το ίδιο βήμα προς τα εμπρός που είχε κάνει το PS2 σε σύγκριση με το PS1. Δυστυχώς, ο Yoshida αρνήθηκε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το θέμα, λέγοντας ότι ήθελε να προχωρήσει στην επόμενη ερώτηση.