

Κανείς δεν το περίμενε αυτό, αλλά η Microsoft κέρδισε κατά κάποιο τρόπο περισσότερη υποστήριξη όσο αφορά την απόκτηση της Activision Blizzard. Όπως αποδεικνύεται, ο Kenichiro Yoshida, Διευθύνων Σύμβουλος της Sony, δήλωσε σε συνέντευξή του στους Financial Times ότι η εταιρεία του κοιτάζει το cloud gaming και μπορεί να χρησιμοποιήσει τεχνητή νοημοσύνη σε αυτόν τον τομέα στο μέλλον διότι υπάρχουν ακόμα πολλά εμπόδια.
Όπως γνωρίζουμε, το cloud είναι ο λόγος για τον οποίο μπλοκαρίστηκε η εξαγορά της Activision Blizzard από τη Microsoft στο Ηνωμένο Βασίλειο από την CMA, αλλά ο Yoshida παραδέχτηκε ότι δεν είναι μια βιομηχανία ικανή να απειλήσει τις πωλήσεις παιχνιδιών στην αρχική στιγμή.
Πράγματι, ο Διευθύνων Σύμβουλος ανάφερε ότι οι περισσότεροι χρήστες εξακολουθούν να χρησιμοποιούν κονσόλα ή υπολογιστή για να παίξουν, αντί να καταφεύγουν σε streaming και ότι οι υπηρεσίες παιχνιδιών cloud όπως το OnLive και το Stadia έχουν αποτύχει ενώ το Game Pass από τη Microsoft βρίσκεται σε άνοδο.
Όσον αφορά τις δυσκολίες, ο Yoshida μίλησε για πιθανά προβλήματα latency και το κόστος λειτουργίας των server ακόμα και στις πιο ήρεμες ώρες. Αυτές οι πτυχές αντιπροσωπεύουν σημαντικά εμπόδια για τη Sony, ενώ η Microsoft έχει επενδύσει πολλά σε αυτά.
Οι αναφορές στην τεχνητή νοημοσύνη περιστρέφονται γύρω από τη Sophy, την τεχνολογία που ανέπτυξε η Sony για να ανταγωνιστεί τους παίκτες Gran Turismo και η οποία θα μπορούσε πράγματι να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε εφαρμογή ροής.