
Σε μια πρόσφατη συνέντευξη που δημοσιεύτηκε από το IGN ο διευθυντής του Final Fantasy 7 Rebirth, Yoshinori Kitase, θέλησε να διευκρινίσει ότι το παιχνίδι σίγουρα δεν ήταν αποτυχημένο παρά το ότι δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες πωλήσεων, αλλά ενημέρωσε επίσης ότι ο τίτλος δεν θα μπορέσει να το πετύχει και δεν θα είναι πλέον αποκλειστικό PlayStation και ούτε συνδεδεμένο σε μια πλατφόρμα.
Το IGN είχε την ευκαιρία να πάρει συνέντευξη από τους Yoshinori Kitase και Naoki Yoshida με την ευκαιρία των The Game Awards 2024, και με την ευκαιρία οι προγραμματιστές μίλησαν περισσότερα για την τάση των πωλήσεων του Final Fantasy 7 Rebirth και επίσης για το μέλλον της σειράς. Έγινε αναφορά για ενθαρρυντικά δεδομένα αλλά από την άλλη είπανε πώς είναι πλέον απαραίτητη μια αλλαγή στρατηγικής.
Ουσιαστικά, στη σημερινή βιομηχανία των παιχνιδιών και με το τεράστιο κόστος που απαιτείται για την ανάπτυξη κολοσσιαίων παιχνιδιών όπως αυτό το να κυκλοφορούν σε μια πλατφόρμα είναι αντιπαραγωγική και η Square Enix φαίνεται αποφασισμένη να ξεπεράσει την ιδέα των αποκλειστικών παιχνιδιών για να προσπαθήσει να προσεγγίσει το ευρύτερο δυνατό κοινό. Σίγουρα δεν είναι μια νέα ιδέα, δεδομένου ότι από την αλλαγή του CEO με την άφιξη του Takashi Kiryu, η Square Enix συνέχισε να επαναλαμβάνει την ανάγκη να προχωρήσει πέρα από την αποκλειστική στρατηγική για να προσπαθήσει να επεκτείνει το δυνητικό κοινό.
Στην οικονομική έκθεσή της που κυκλοφόρησε τον περασμένο Σεπτέμβριο, η εταιρεία αξιολόγησε τις πωλήσεις των Final Fantasy 16 και Final Fantasy 7 Rebirth ως απογοητευτικές αποτυγχάνοντας να ανταποκριθεί στις προσδοκίες τους. Τα στοιχεία των πωλήσεων του Final Fantasy 7 Rebirth δεν αποκαλύφθηκαν ποτέ επίσημα αλλά κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ο Kitase κατέστησε σαφές ότι η εταιρεία είναι αρκετά ικανοποιημένη με την επιτυχία της μέχρι στιγμής, αλλά αυτή η κατάσταση είναι πιθανό να αλλάξει.
«Ενώ είμαστε σίγουροι και χαρούμενοι που πετύχαμε ένα συγκεκριμένο επίπεδο πωλήσεων, είναι σαφές ότι στη σύγχρονη εποχή της ανάπτυξης παιχνιδιών δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να είμαστε συνδεδεμένοι αποκλειστικά με μια πλατφόρμα», σχολίασε ο Kitase. «Νομίζω ότι πρέπει να φέρουμε το παιχνίδι σε όσο το δυνατόν περισσότερους παίκτες».
Δεν είναι ακόμα σαφές πώς ακριβώς μεταφράζεται αυτό στην πραγματικότητα: παρά τα χρόνια που έχουν περάσει από την κυκλοφορία του, το Final Fantasy 7 Remake δεν έχει ακόμη κυκλοφορήσει στο Xbox, ούτε το Final Fantasy 16, έχει συνδεθεί με συμφωνίες αποκλειστικότητας των οποίων οι όροι δεν έχουν γνωστοποιηθεί ποτέ δημόσια.
Ίσως μπορούμε να περιμένουμε ότι το Final Fantasy 7 Part 3 θα φτάσει ταυτόχρονα σε PC και PlayStation, δεδομένων των δηλώσεων τους αλλά υπάρχουν επίσης μεγάλες ελπίδες για άλλες κονσόλες όπως το Xbox και ίσως ακόμη και το Nintendo Switch 2.