Η Microsoft μόλις παρουσίασε τη νέα καμπάνια μάρκετινγκ για το Xbox, με στόχο να τονίσει την επιθυμία της εταιρεία να δημιουργήσει ένα μέλλον όπου οι παίκτες θα είναι ελεύθεροι να παίζουν όπου προτιμούν, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να αγοράσουν μια συγκεκριμένη συσκευή για να έχουν πρόσβαση στα πολλά παιχνίδια της εταιρείας.
Όπως διαβάζουμε στο Xbox Wire, η Microsoft έχει διευκρινίσει ότι εργάζεται σε ένα « μέλλον που ορίζεται από την επιλογή του παίκτη, όπου οι άνθρωποι μπορούν να παίζουν τα αγαπημένα τους παιχνίδια, να ανακαλύπτουν νέες περιπέτειες και να συνδέονται με τους φίλους τους, όπου και όπως τους αρέσει να παίζουν.»
Η αμερικανική εταιρεία διευκρίνισε ότι οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιούν κονσόλες Xbox, υπολογιστές, Smart TVs της Samsung, φορητές συσκευές, smartphones, Amazon Fire TV ή ακουστικά Meta Quest με Game Pass Ultimate για να έχουν πρόσβαση στο οικοσύστημα παιχνιδιών τους. Η νέα καμπάνια ονομάζεται «This is an Xbox», δείχνοντας κατά συνέπεια την εξέλιξη που έκανε η πλατφόρμα της Microsoft με την πάροδο των ετών.
Για να καταλάβετε πραγματικά τι είναι ένα Xbox, είναι εξίσου σημαντικό να καταλάβετε τι δεν είναι ένα Xbox.Για να το ζωντανέψουμε αυτό, διασκεδάσαμε με την επισήμανση «This is not an Xbox» σε συσκευές που δεν είναι Xbox σε απροσδόκητα μέρη, συμπεριλαμβανομένης της προβολής των εικόνων της καμπάνιας «This is an Xbox» στο Σαν Φρανσίσκο, την Ατλάντα, το Σικάγο, το Σίδνεϊ, τη Μελβούρνη, το Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη και το Βερολίνο για να αναδείξουμε όλες τις συσκευές που αποτελούν μέρος του Xbox.
Στόχος της Microsoft με αυτή τη νέα καμπάνια είναι να καταστήσει σαφές το σκεπτικό ότι «κάθε οθόνη είναι ένα Xbox», κάτι που είχε προβλέψει τους τελευταίους μήνες η Sarah Bond.