
Η αναδιάρθρωση της Bioware είναι βαθύτερη από ό,τι πιστευόταν προηγουμένως, τουλάχιστον σύμφωνα με μια έκθεση που δημοσιεύτηκε από το Bloomberg,βασισμένη σε μαρτυρίες από πηγές που γνωρίζουν το θέμα που κάνει λόγο για λιγότερους από 100 προγραμματιστές που παραμένουν στο στούντιο. Εν ολίγοις, η αποτυχία του Dragon Age: The Veilguard είχε καταστροφικά αποτελέσματα, με τους υπαλλήλους να στέλνονται στο σπίτι (δεκάδες από αυτούς απολύθηκαν) και άλλοι να επανατοποθετούνται σε άλλα εσωτερικά στούντιο της Electronic Arts, του εκδότη του παιχνιδιού και ιδιοκτήτη του στούντιο .
Τα μέτρα ήρθαν μετά την ανακοίνωση ότι το Dragon Age: The Veilguard είχε πουλήσει 1,5 εκατομμύριο αντίτυπα, τα μισά από όσα υπολόγιζε η Electronic Arts. Το μπλοκάρισμα των ενημερώσεων και η “φυγή” του σκηνοθέτη ήταν δύο “χτυπήματα” για τη σοβαρότητα της κατάστασης, την οποία ακολούθησε η ανακοίνωση απογοητευτικών πωλήσεων και το μπλοκάρισμα όλων των εσωτερικών έργων, εκτός από το Mass Effect 5.
Πριν από την αναδιάρθρωση, η Bioware είχε περισσότερους από 200 προγραμματιστές. Μάλιστα, φαίνεται ότι η Electronic Arts έκοψε τη μία από τις δύο εσωτερικές ομάδες, αν και χωρίς να το λέει ρητά, καθώς φαίνεται να έχει μειώσει στο μισό το προσωπικό. Μεταξύ των απολυμένων, είναι ο συγγραφέας Trick Weeks και η παραγωγός Jen Cheverie, που επιβεβαίωσαν τον αποχαιρετισμό τους στο Bluesky.
Υπό αυτή την έννοια, το Mass Effect 5 εμφανίζεται ολοένα και περισσότερο σαν η τελευταία λύση για το Bioware, εκτός και αν η Electronic Arts αποφασίσει να τραβήξει την πρίζα πρώτα, για να εξοικονομήσει κόστος ανάπτυξης και μάρκετινγκ, σε περίπτωση που δεν δει την πιθανότητα να παράγει τα αναμενόμενα για πωλήσεις. Στο μεταξύ, η ανάπτυξη του παιχνιδιού συνεχίζεται, υπό τις οδηγίες του Mike Gamble, βετεράνου της σειράς και της ίδιας της Bioware.