

Ο γνωστός δημοσιογράφος Imran Khan kai πρώην αρχισυντάκτης του Game Informer, ανέφερε ότι, σύμφωνα με όσα έχει συλλέξει μέσω των πηγών του, η Square Enix είναι «ελαφρώς προβληματισμένη» σχετικά με τις προπαραγγελίες του Final Fantasy 16, οι οποίες είναι χαμηλότερες από το αναμενόμενο και ειδικά και από αυτές του Final Fantasy 15.
Μιλώντας για την πρόσφατη ανακοίνωση της Square Enix ότι σκοπεύει να δώσει σύντομα ημερομηνία για το Final Fantasy 7 Rebirth, σύμφωνα με τον Khan! Η επιθυμία της εταιρείας είναι να διατηρήσει το ενδιαφέρον για αυτόν τον τίτλο στα ύψη παρά την κυκλοφορία του άλλου κεφαλαίου και να προσπαθήσει να πιέσει όσο περισσότερο πιθανές πωλήσεις σε πολλαπλά μέτωπα εντός της ίδιας σειράς.
“Το αναφέρω αυτό γιατί άκουσα πρόσφατα ότι η Square Enix είναι λίγο πανικόβλητη με τους αριθμούς προπαραγγελιών του Final Fantasy XVI, οι οποίοι είναι χαμηλότεροι από το Final Fantasy 15 ακόμη και αν λάβουμε υπόψη τον μικρότερο αριθμό πλατφορμών που θα κυκλοφορήσει. .” Επομένως, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο δημοσιογράφος, ο αριθμός των προπαραγγελιών στο Final Fantasy 16 είναι μικρότερος ακόμη και αν λάβουμε υπόψη το γεγονός ότι πρόκειται για ένα αποκλειστικό PS5 όπου το προηγούμενο ήταν cross-platform, επομένως με σαφώς υψηλότερες δυνατότητες. όσον αφορά τον όγκο πωλήσεων.
«Προφανώς, αυτοί είναι αριθμοί προπαραγγελιών συνήθως δίνουν μια καλή ένδειξη των πωλήσεων τουλάχιστον της πρώτης ημέρας, επομένως οι συνολικές πωλήσεις μπορεί να εξαλείψουν τυχόν φόβους. Αλλά λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα κατάσταση, αναρωτιέμαι αν θέλουν να αρχίσουν να θυμούνται ότι υπάρχει η επόμενη δόση της τριλογίας του Final Fantasy 7 και να ξεκινήσουν το μάρκετινγκ νωρίτερα. Οι αρχικές πωλήσεις του Final Fantasy 7 Remake ήταν αρκετά θετικές, αλλά στη συνέχεια έπεσαν πιο γρήγορα από ό,τι περίμενε η Square Enix. οπότε υποθέτω ότι θέλουν να βελτιωθούν με το Rebirth».
Μια αναφορά σε αυτήν την κατάσταση είχε προέλθει και από τον ίδιο τον Naoki Yoshida κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο Weekly Ochiai! Οταν ρωτήθηκε για την οικονομική διαχείριση του Final Fantasy 16 και το συνολικό κόστος του έργου, ο Yoshida απάντησε ότι η εξέλιξη η παραγωγή και το μάρκετινγκ για το παιχνίδι αντιπροσώπευαν μια πολύ σημαντική επένδυση για την Square Enix, προσθέτοντας ότι «αυτό που μπορώ να πω είναι ότι δεν θα έβλεπα την πρώτη εβδομάδα των πωλήσεων του Final Fantasy 16» γελώντας ειρωνικά.