
Ένας παίκτης αντιμετώπισε ένα bug στο Indiana Jones and the Great Circle που ουσιαστικά ξεκλείδωσε την προοπτική τρίτου προσώπου . Αυτο το bug κλείδωσε κατά λάθος το παιχνίδι σε μια εντελώς διαφορετική άποψη από αυτή για την οποία είχε σχεδιαστεί, προσφέροντας μια ενδιαφέρουσα ματιά στο πώς θα ήταν να παίζεις ως ο πιο διάσημος αρχαιολόγος στον κόσμο από μια πιο παραδοσιακή οπτική γωνία του είδους.
Όπως αποδεικνύεται από το βίντεο που μοιράστηκε ο χρήστης το bug παρουσιάστηκε τυχαία κατά τη φόρτωση του παιχνιδιού από το κύριο μενού όπου ο ήρωας εμφανίζεται από απόσταση. Ποιο όμως είναι το αποτέλεσμα; Παραδόξως έχουμε ένα εκλεπτυσμένο gameplay όπου το μοντέλο του χαρακτήρα έχει εξαιρετική λεπτομέρεια, με κινήσεις όπως το ξύσιμο του κεφαλιού του ή την σκιά. Αυτές οι λεπτομέρειες δεν είναι ορατές στην προβολή πρώτου προσώπου αλλά η ποιότητά έχει εκπλήξει τους παίκτες οι οποίοι αναρωτήθηκαν αν η MachineGames είχε αρχικά σχεδιάσει να συμπεριλάβει και μια λειτουργία τρίτου προσώπου.
Φυσικά, όπως θα περίμενε κανείς μετά την ανακάλυψη αυτού του bug, πολλοί παίκτες εξέφρασαν την επιθυμία τους να έχουν μια λειτουργία τρίτου προσώπου ως επίσημη επιλογή. Ωστόσο, οι προγραμματιστές έχουν ήδη ξεκαθαρίσει το δημιουργικό τους όραμα. Ο Jerk Gustafsson, σκηνοθέτης του Indiana Jones and the Ancient Circle, εξήγησε ότι η οπτική γωνία πρώτου προσώπου επιλέχθηκε για να κάνει την εμπειρία πιο καθηλωτική και να τη διαφοροποιήσει από πολλούς τίτλους περιπέτειας όπως το Tomb Raider και το Uncharted. «Το πρώτο πρόσωπο είναι μέρος του DNA της MachineGames», είπε, σημειώνοντας ότι αυτή η επιλογή επιτρέπει στους παίκτες να «μπουν πραγματικά στη θέση του Indiana Jones».
Παρά την αρχική κριτική, η κοινότητα αγκάλιασε με ενθουσιασμό τη μοναδική προοπτική που προσφέρει το παιχνίδι, επαινώντας την πρωτοτυπία και την τεχνική του ποιότητα. Ωστόσο, το σφάλμα έθεσε ένα ενδιαφέρον ερώτημα: θα ήταν δυνατό να εμπλουτιστεί η εμπειρία με μια προαιρετική λειτουργία; Προς το παρόν, οι προγραμματιστές φαίνεται να εμμένουν στην αρχική τους ιδέα, αλλά δεν αποκλείεται τα σχόλια των θαυμαστών να επηρεάσουν τις μελλοντικές εξελίξεις, ίσως σε ένα DLC ή σε ένα sequel που ήδη συζητείται.