
Το 11 bit studio ακύρωσε το Project 8 ένα παιχνίδι που ετοιμάζονταν σε Unreal Engine και είχε αποκαλύψει η ομάδα ανάπτυξης πίσω από το This War of Mine και το Frostpunk πριν από τρία χρόνια, αλλά το οποίο είχε παραμείνει τυλιγμένο στο μυστήριο από τότε. Ως συνέπεια αυτής της απόφασης, υπήρξαν αναπόφευκτα απολύσεις, η έκταση των οποίων δεν είναι ακόμη γνωστή. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι τριάντα επτά άτομα εργάζονταν στο έργο, το οποίο ξεκίνησε το 2018, με επένδυση 11,8 εκατομμυρίων δολαρίων. Περισσότεροι από τους μισούς από αυτούς, είπε ο Πρόεδρος Przemysław Marszal, έχουν ανατεθεί σε νέους ρόλους εντός της εταιρείας, ενώ σε όσους απολύθηκαν θα απονεμηθούν τα παραδοσιακά πλέον πακέτα που περιλαμβάνουν αποζημίωση απόλυσης, βοήθεια στην εύρεση νέας εργασίας και ψυχολογική υποστήριξη.
Λίγες εβδομάδες μετά την ανακοίνωση της αναβολής του The Alters, το 11 bit studio βρέθηκε μπροστά σε ένα νέο εμπόδιο στην πορεία τους, το οποίο μέχρι τώρα προφανώς γινόταν με προσεκτικό τρόπο και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερα τραντάγματα.
«Το όραμά μας για το Project 8, το οποίο θα ήταν το πρώτο μας παιχνίδι σχεδιασμένο ειδικά για παίκτες κονσόλας, ήταν τολμηρό και συναρπαστικό», είπε ο Marszal. «Ωστόσο, το έργο σχεδιάστηκε σε πολύ διαφορετικές συνθήκες αγοράς, όταν οι τίτλοι που βασίζονταν στην αφήγηση είχαν μεγαλύτερη απήχηση».
Δυστυχώς, η περίοδος της πανδημίας αντιπροσώπευε ένα σημαντικό εμπόδιο για την ανάπτυξη του Project 8, του οποίου ο προϋπολογισμός αυξανόταν από καιρό σε καιρό σε σημείο να γίνεται ασύμφορο με τις ανάγκες και τις επιθυμίες του στούντιο, το οποίο προσπαθεί να καταλάβει εάν αυτά τα assets μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν σε με κάποιο τρόπο.