

Παρά τα εξαιρετικά αποτελέσματα που κατέγραψε το PS5 όσον αφορά τις πωλήσεις υλικού κονσόλας, η πτώση στις πωλήσεις παιχνιδιών είναι ένα στοιχείο που φαίνεται να ανησυχεί τη Sony, υποστηρίζει το Bloomberg σε νέα έκθεση που δημοσιεύτηκε μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας.
Το γεγονός ότι το PS5 έφτασε τα 38,4 εκατομμύρια μονάδες, με το τέταρτο ρεκόρ των 6,3 εκατομμυρίων κονσολών που τοποθετήθηκαν δείχνει πόσο υγιής είναι ο τομέας του υλικού, αλλά ακριβώς για αυτόν τον λόγο το αποτέλεσμα που σχετίζεται με τις πωλήσεις λογισμικού και υπηρεσιών, το οποίο αντίθετα δείχνει κάποια μείωση.
«Οι πωλήσεις υλικού αυξάνονται σύμφωνα με τις προβλέψεις της Sony, αλλά το software το πιο κερδοφόρο μέρος της επιχείρησης παραμένει αδύναμο», δήλωσε ο Hideki Yasuda, αναλυτής της Toyo Securities που επικαλείται το Bloomberg, αναφερόμενος επίσης στη μείωση κατά 2,5 εκατ. στον τομέα του λογισμικού, με 68 εκατομμύρια πωλήσεις παιχνιδιών.
Οι μηνιαίες ενεργοί χρήστες του PSN μειώθηκαν από 112 εκατομμύρια σε 108 εκατομμύρια και οι χρήστες του PlayStation Plus, όπως είδαμε, παρέμειναν σε μεγάλο βαθμό οι ίδιοι στα 47,4 εκατομμύρια (μετά από μια μικρή αύξηση που αντιστάθμισε την προηγούμενη μείωση). Από την άλλη πλευρά δεν υπήρξαν σημαντικές αποχωρήσεις από ομάδες πρώτου μέρους το υπό εξέταση τρίμηνο, κάτι που καταδεικνύεται και από τη μεγάλη πτώση των πωλήσεων των παιχνιδιών PlayStation Studios σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, που μειώθηκε από 14,5 σε 9,5 εκατομμύρια το τρίμηνο.
«Στο μέτωπο του λογισμικού, η Sony έχει λίγη δουλειά να κάνει», είπε ο αναλυτής Serkan Toto επειδή προφανώς η πώληση παιχνιδιών και υπηρεσιών είναι το πιο προσοδοφόρο μέρος της επιχείρησης. Σε κάθε περίπτωση, αυτό τείνει φυσιολογικά να αυξάνεται μετά τις πωλήσεις υλικού επομένως είναι μια εξελισσόμενη κατάσταση. Για φέτος, εν τω μεταξύ, γνωρίζουμε ότι το Marvel’s Spider-Man 2 θα κυκλοφορήσει κατά τη διάρκεια αυτού του οικονομικού έτους, όπως έχει διαβεβαιώσει η Sony, χωρίς όμως να αναφέρει άλλους AAA τίτλους.